c_300_250_16777215_10_images_68815.JPG

تركمن سسي- شنيده ها حاكي از آن است افرادي با هدف مطالعه و راه اندازي كارخانه استحصال يد در حوالي روستاي دوزالوم واقع در بخش مرزي داشلي برون شهرستان گنبدكاووس در هفته هاي پيشين فعاليت هايي را در آن حوالي انجام داده اند.


بر اساس گزارش شهروند خبرنگار تركمن سسي افراد مذكور اعلام نموده اند ايجاد كارخانه يد در اين منطقه از لحاظ اقتصادي و اشتغالزايي براي جوانان سودمند خواهد بود.
ولي جمعي از اهالي منطقه با دغدغه هاي زيست محيطي با همراهي دهياري و تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي روستا با حضور در محل فعاليت افراد مذكور مخالفت خود را با اجراي طرح ياد شده اعلام نموده اند و ابراز نموده اند به منظور ايجاد اشتغال نمي توان شرايطي براي تهديد سلامتي ساكنان رقم زد.
در اين خصوص تعدادي از ساكنان روستاي دوزالوم با تماس تلفني موضوع را به اين پايگاه خبري اعلام و خواستار انعكاس موضوع و رسيدگي مسئولين به اين موضوع شده اند.
با عنايت به اينكه موضوع سلامتي اهالي اين منطقه مطرح است از مسئولين ذيربط تقاضا داريم با بررسي دقيق موضوع به اين دغدغه شهروندان مرز نشين دوزالوم رسيدگي نمايند.
بر اساس اين گزارش جمعي از اهالي دوزالوم در حال پيگيري موضوع از طريق مسئولين مربوطه هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر