c_300_250_16777215_10_images_66815.jpg

تركمن سسي- امام جمعه اینچه برون گفت: جنایات سخیف امریکا و امثالهم باید به همگان اعلام شود تا بدانند امریکا به هیچ عنوان نمی تواند مدافع منافع اسلامی باشد.


به گزارش تركمن سسي،  حاج مدد آخوند هوشمند بعد از اعلام محکومیت حملات اخیر امریکا بر علیه سوریه اظهار کرد: نباید به سادگی از کنار جنایات امریکا و اسرائیل امثالهم بگذریم، آنچه که امریکا و همدستانشان در کشور های اسلامی انجام می دهند جزء سخیف ترین نوع رفتار است.
امام جمعه اینچه برون هدف اصلی امریکا را نابودی اسلام دانست و تصریح کرد: کشورهای عربی به شدت در حال حمایت مالی به امریکا هستند تا بتوانند اسمی از اسلام باقی نماند و اخیراً هم ادعا کرده اند که داعش را اینها از بین برده اند.
وی افزود: امروزه همه دنیا می دانند که عامل به وجود آوردنده داعش و حمایت از داعش کار اینها بوده است، بنابراین هیچ کسی داعش را از بین نبرده مگر مدافعان حرم، اگر آنها نبودند امروز در این امنیت نمی توانستیم به راحتی زندگی کنیم.
این روحانی اهل سنت بیان کرد: هر کسی از این متجاوزین به سرزمین های اسلامی حمایت کند منفور است و جنایت آنها را باید به گوش جهانینان رساند تا همه بدانند به این کشور نمی توان اعتماد کرد، و همانطوری که رهبری بیان کرده اند به هیچ عنوان سودی از این نوع حملات نخواهند برد./ طوبي گلستان

دیدگاه‌ها  

0 #1 سخاوی 1397-01-28 21:17
آخوند جان اگه شما تازه پا به میدان گذاشتی و اعمال آمریکا برای شما تازگی داشته و خواهان معرفی آمریکا شدی ، مردم مدتهاست این کشور رو میشناسند و از سوابق سیاه تاریخی و وضعیت معاصر آن آگاهی داشته و مشکلی در این زمینه ندارن ...
نقل قول کردن
0 #2 سخاوی 1397-01-30 08:18
... دین گریزی مردم و بخصوص جوانان و وضعیت اخلاقی و فرهننگی جال حاضر کشورمان است . لذا پیشنهاد میشود برای مصالح اسلام ، حضرتعالی نیز سیاست را باهل آن واگذار کرده و از این معرکه فاصله بگیرید .
نقل قول کردن
0 #3 سخاوی 1397-02-05 13:25
مدیر مسئول محترم سایت ترکمن سسی : اگر به رسالت رسانه ای متعهد هستید و به امانتداری مقید ، و ارج و ارزشی به نظریات مخاطبان قائل هستید ، نباید با قیچی سانسور به جانش بیفتید و از نظر داده شده ، چیزی جز شیر بی یال و دم باقی گذارید ! شاهد سرنوشت صدا و سیما در اذهان مردم که هستید !
ترکمن سسی: برادر سخاوی ، فرمایش شما متین است.با عرض پوزش بابت حذف برخی عبارات نظر جنابعالی ، موضوع جهت رعایت برخی چارچوب ها بوده است.لطفا حرمت علمای خود را داشته باشیم.
نقل قول کردن
0 #4 سخاوی 1397-02-07 07:49
انتقاد یا پیشنهاد صریح و شفاف ، نه تنها بی احترامی نیست بلکه هشدار و خیرخواهیست . روحانیت میتواند از مقایسه شان و منزلت روحانیونی که به اقتضای وظیفه ، صرفا فعالیت مذهبی دارند و آن بخش قلیلی که به سیاست روی آورده و به تکرار مکررات کهنه شده مقامات صاحب قدرت روی آورده اند ، به نتایج ملموسی دست یابند .
نقل قول کردن
0 #5 آچيك 1397-02-08 19:19
باسلام خدمت برادرسخاوي !اتفاقا يكي ازرسالت هاي روحانيت ورودبه تمام عرصه هاي سياسي واجتماعي و... الگوسازي عملي درآن عرصه ها مي باشد.شايدعده اي ازايشان بلغزندولي همين لغزش ها مي تواند درسي براي آيندگان ونلغزيدن . متاسفانه بعضي وقت ها مي خواهيم روحانيت رادرحصاردين ودينداري نگهداريم درحاليكه دين ودينداري مربوط به تمام عرصه هاي زندگيست .اگريك فردچه روحاني وغيرروحاني درعرصه اي ورود كند ومرتكب اشتباه يا خطاشود به معناي نسخه اي براي عدم ورود ديگران نيست.
نقل قول کردن
0 #6 مهمان 1397-02-09 21:08
بحث لغزش یک یا چند و یا حتی اکثریت ایشان نیست ، بلکه ساختار و ماهیت متضاد و جمع نشدنی دین وسیاست است . دین راهنمای حصول به اخلاق و رفتار نیک است . آیا سیاست هم اینچنین است ? هرگز . ورود به این عرصه قطعا آلودگیهای شناخته شده خود را داشته و اصلا اگر از استثنائات صرف نظر کنیم ، روحانیت هر جا پا در این وادی گذاشته ، از مردم و رسالت خود فاصله گرفته و منافع خود را به منافع حاکمان پیوند زده است .
نقل قول کردن
0 #7 آچیک 1397-02-10 13:45
سلام برادر، دین ازسیاست جدا نیست ؛مگر در زمان صدر اسلام جدا بود که امروز قصد جدا کردنش را دارید، درسته سیاست در این دوره و زمانه پیچیدگی ها و آسیب های خودش را دارد اما جدا کردن دین از سیاست فرار از رسالت واقعی دین و پاک کردن مساله. بجای حل آنست، اگر خویشتن دار نباشیم و پایبند به اعتقادات خود نباشیم در هر صورت آسیب خواهیم دید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر