c_300_250_16777215_10_images_66851.jpg

ترکمن سسی- فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: پارک بانوان و جاده سلامت از مطالبات جدی مردم شهرستان گنبدکاووس است که شهرداری و شورای شهر به جد برای تحقق آن تلاش کنند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: توضیحات شهرداری برای پارک بانوان کامل و جامع نبود و به صورت کلی مطالب مطرح شد, این موضوع در جلسه استانی نیز مطرح است و باید به جد پیگیری شود.
وی درباره احداث جاده سلامت هم افزود: یکی از ماندگارترین برنامه‌های اجرایی, ایجاد جاده سلامت در کمربندی گنبدکاووس است و امید داریم همانطور که شهرداری و شورای شهر اقدامات خوبی در ایام نوروز در حوزه روشنایی و آذین‌بندی انجام دادند که مورد رضایت خاطر مردم بود, در این پروژه نیز جدیت داشته باشند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درباره مسکن مهر کاج تصریح کرد: در جلساتی که با مدیر کل راه و شهرسازی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ایام نوروز برگزار شد, در 2 تا 3 هفته گذشته اقدامات خوبی صورت گرفت و باید در حوزه بهداشت و جمع‌آوری زباله نیز در این مجتمع این اقدامات استمرار یابد.
کریمی تاکید کرد: دغدغه بهداشت و سلامت مسکن مهر باید مورد توجه قرار گیرد, ضمن اینکه اداره کل راه و شهر سازی در این جلسه متعهد شد, تک به تک وظایف خود نسبت به شهرداری را انجام دهد, اما پیگیری این تعهدات توسط شهرداری نباید سبب غفلت این سازمان از ارائه خدمات به مردم این نقطه شود.
وی یادآور شد: در حوزه سلامت و امنیت غذایی, که با مردم ارتباط مستقیم دارد, با هیچ دستگاه اجرایی و ارگانی, تعارف و رودربایستی نباید داشته باشیم و اگر در بخشی نگرانی وجود دارد باید موضوعات شفاف بیان شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: عالی‌ترین مرجع تصمیم گیری در تامین سلامت, شورای سلامت است که مشروطیت و توجیه قانونی دارد و باید مصوبات آن تمرکز کرده و اجرا کرد و هر فرد و یا دستگاهی تعلل کند, باید در در برابر قانون و مردم پاسخگو باشد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 مهمان 1397-02-07 12:35
سر و سامان دادن معابر پیاده رو داخل شهر در اولویت بوده و نیازمند اقدام عاجل است . وضعیت اسفناک پیاده رو ها باعث شده عابر پیاده در مسیر پر خطر خیابان و رفت و آمد وسائط نقلیه تردد نمایند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر