c_300_250_16777215_10_images_66871.jpg

ترکمن سسی- رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به در پیش بودن فصل برداشت گندم جو و کلزا در استان از کشاورزان خواست برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست، امسال  پس از برداشت محصول بقایای آن را آتش نزنند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: براساس قانون آتش زدن بقایای گیاهی جرم است و قانونگذار برای آن مجازات در نظر گرفته است.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان گلستان از مدیران دستگاه های مربوط مانند محیط زیست خواست، امسال جدی تر از سال گذشته، پیگیر جلوگیری از آتش زدن بقایای گیاهی باشند و برای متخلفان اعلام جرم کنند.

وی افزود: بر اساس اعلام نظر کارشناسان آتش زدن بقایای گیاهی علاوه بر آلودگی هوای استان و آسیب جدی به بافت خاک، سبب سرایت آتش به جنگل ها و سوختن نهال ها و درخت های حاشیه مزارع و جاده ها نیز می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته با ورود دستگاه قضایی به این بخش، روند سوزاندن بقایای گیاهی در زمین های کشاورزی کاهش یافته است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر