c_300_250_16777215_10_images_66971.JPG

ترکمن سسی- مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان در مراسم نکوداشت مختومقلی فراغی در آق قلا اظهار کرد: مختومقلی فراغی ظرفیت بی نظیری برای توسعه فرهنگی استان و در نتیجه گردشگری و رونق اقتصادی گلستان است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، عبدالرضا چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد:حضور مدیران و چهره های تراز اول کشور و میهمانان خارجی در مراسم های نکوداشت مختومقلی فراغی در استان گلستان ، نشان دهنده وجود ظرفیت های بالقوه برای توسعه فرهنگی است و همه با هم باید با برنامه ریزی مناسب روی این موضوع کار بکنیم.
چراغعلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر رتبه کلی استان گلستان در دهک های پایانی کشوری قرار دارد و وجود مفاخر و چهره های اجتماعی در منطقه ما می تواند با توسعه فرهنگی به ارتقاء رتبه استان کمک بکند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: حیات و پیوندهای اجتماعی مردم منطقه از برکات مختومقلی فراغی است و نسل جوان ما برای توسعه نیاز به توجه به الگوهای فرهنگی دارد.
وی به تمامی حوزه های فعال در استان تاکید کرد: بیایید همگی با استفاده از ظرفیت های مفاخر فرهنگی استان در زمینه گردشگری فرهنگی کار بکنیم تا در راستای توسعه استان و در نهایت رونق اقتصادی مردم منطقه و اشتغال جوانان گام برداریم.طوری کار بکنیم که ضمن معرفی مفاخر خود در تمام فصول از جنبه های گردشگری فرهنگی مختومقلی برای توسعه استان بهره ببریم.
عبدالرضا چراغعلی با بیان اینکه توجه به الگوهای فرهنگی  بومی سایه سنگین اهریمن بر سرجوانان ما را خنثی خواهد کرد اظهار کرد:توجه به مفاخر و الگوهای فرهنگی و بستر سازی فرهنگی برای توسعه استان ضروری است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان با یادآوری  تلاش های مهندس نیازی برای پیگیری های وی در احداث بنای یادبود مختومقلی فراغی در آق توقای از وی تشکر کرد.

گفتنی است مراسم نکوداشت مختومقلی فراغی در آق قلا عصر روز دوشنبه در مجتمع فرهنگی و هنری آق قلا برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر