c_300_250_16777215_10_images_33974.jpg

ترکمن سسی- معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به انتصاب یکی از بانوان این شهرستان در بیمه سلامت، گفت: این انتصاب بازخورد خوبی در شهرستان داشته است.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در جمع نخبگان و فرهیختگان شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به لزوم توجه مدیران و مسوولان به بانوان و تلاش برای استفاده از بانوان فرهیخته و شایسته در مسندهای مدیریتی، اظهار کرد: اینکه کارشناس یا مدیری در ادارات و نهادهای دولتی بخواهد بر خلاف کرامت انسانی جایگاه رفیع بانوان را نادیده بگیرد قطعا با برخورد جدی ما روبه‌رو خواهد شد.
وی با بیان اینکه با تمام قدرت و البته در کمال افتخار به دنبال کارشناسان بانویی در ادارات هستیم که شایستگی احراز منصب مدیریت را داشته باشند، افزود: پس از اتمام مرحله شناسایی و بررسی توانمندی این افراد، آنها را به عنوان رئیس و یا معاون ادارات و نهادهای دولتی منصوب خواهیم کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه انتصاب یکی از بانوان گنبدکاووس به عنوان مدیر بیمه سلامت این شهرستان بازخورد بسیار خوبی را داشته است، خاطرنشان کرد: از زمان حضور ایشان در این نهاد خدمت رسان تحول بسیار خوبی در ارائه خدمات صورت گرفته و مردم و مراجعه‌کنندگان نیز از تکریم ارباب رجوع و نحوه خدمت‌رسانی بسیار راضی بوده‌اند.
کریمی با اشاره به اینکه متاسفانه عمده بانوان ادارات و نهادها خودشان علاقه‌ای به تصدی مسوولیت را ندارند، ادامه داد: برخی به دلیل ملاحظات زندگی شخصی خود و نظر همسر و برخی نیز به دلیل توجه و اهمیت به نهاد خانواده و تربیت فرزند از تصدی مسندهای مدیریتی امتناع می‌کنند که این نظر عزیزان نیز برای ما قابل احترام و توجه است.
وی خطاب به جوانان و فرهیختگان حاضر در این جلسه تاکید کرد: من از شما جوانان می‌خواهم که فاصله خود را با مدیران و مسوولان شهرستان کم کنید تا ما بتوانیم بیشتر در خدمت شما بوده و از نظرات و ایده‌های شما استفاده لازم و بهینه را ببریم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری جلسه مشترکی میان نخبگان و فرهیختگان شهرستان گنبدکاووس با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد در این جلسه بیشتر شنونده باشیم و نظرات و دغدغه‌های شما جوانان را در حوزه‌های مختلف دریافت کرده و برای حل معضلات با شما هم‌اندیشی کنیم.
کریمی با بیان اینکه از مشاور جوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس خواسته‌ام تا جلسات با جوانان، نخبگان و فرهیختگان با رعایت توازن حضور بانوان و آقایان باشد، تصریح کرد: بنده معتقدم می‌توانیم با بهره‌گیری درست از تمامی ظرفیت‌های موجود در جوانان و بانوان بسیاری از مشکلات شهرستان را با همدلی و همکاری مرتفع کنیم.
وی با ابراز علاقه نسبت به برگزاری جلسات مشترک با هیئت‌های ورزشی شهرستان گنبدکاووس، اضافه کرد: عموم هیئت‌های ورزشی شهرستان را جوانان تشکیل می‌دهند و به همین دلیل برگزاری نشست‌ها مشترک با این عزیزان علاوه بر دریافت دغدغه‌های حوزه ورزش می‌تواند بخشی از مطالبات جوانان را نیز به ما منتقل کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر