c_300_250_16777215_10_images_67073.jpg

ترکمن سسی- نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کیفیت گندم گلستان بیش از سایر استان‌های کشور است، گفت: به‌دنبال این هستیم تا کیفیت گندم در قیمت خرید تضمینی این محصول لحاظ شود.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایسنا ، «نورمحمد تربتی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به عدم افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری، اظهار کرد: در مجلس پیگیر افزایش قیمت این محصول هستیم.

وی درخصوص پرداخت وجه گندمکاران، تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجلس بهای گندم باید تا حداکثر یک ماه پس از تحویل پرداخت شود.

تربتی‌نژاد از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست، از مراکز خرید تضمینی نظارت داشته باشند تا در هنگام تحویل محصول مشکلی برای کشاورزان به وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، به دلیل مرغوبیت و غنی بودن ترکیبات و مواد تشکیل دهنده گندم تولیدی در گلستان ، در استان های دیگر با ترکیب گندم تولیدی شان با درصدی از گندم تولیدی گلستان ، کیفیت آرد و در نتیجه نان مصرفی مردم را ارتقاء میدهند.

در صورتی که این پیگیری نماینده گرگان و آق قلا در مجلس در خصوص لحاظ نمودن کیفیت گندم در میزان قیمت خرید تضمینی نتیجه بخش باشد، برای گندم کاران گلستانی خبری خوش خواهد بود و از این روی ضروری است دیگر نمایندگان استان نیز در این مسیر کمک بکنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر