c_300_250_16777215_10_images_67116.jpg

ترکمن سسی - جمعی از رانندگان تاکسی برون شهری گنبد - آزادشهر به دلیل آنچه که آن را کم توجهی مسئولان به مطالبات خود عنوان کردند، در مقابل ساختمان فرمانداری ویژه گنبدکاووس تجمع کردند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا، تجمع کنندگان که حدود 20 نفر بودند، از ساعت هشت صبح یکشنبه تجمع اعتراضی خود را آغاز و همچنان تا لحظه انتشار خبر در مقابل ساختمان فرمانداری ویژه حضور دارند.
برخی از رانندگان تاکسی برون شهری گنبدکاووس - آزادشهر در گفت و گو با خبرنگاران، اختصاص ایستگاه ویژه در مرکز شهر و جلوگیری از فعالیت مسافرکش های شخصی را که فعالیت آنها باعث کاهش درآمدشان شده از مهمترین مطالبات خود اعلام کردند.
این عده از رانندگان می گویند که در مجموع 35 تا 40 دستگاه تاکسی برون شهری درمسیر گنبد به آزادشهر و بالعکس مشغول فعالیت هستند و فعلا در زمین خالی ضلع غربی میدان 17 شهریور مستقر هستند.
آنان می گویند که ندادن مجوز برای تردد تاکسی های برون شهری در خیابان اصلی تا میدان مرکزی شهر گنبدکاووس سبب شده تا مسافرکش های شخصی به راحتی اقدام به جابجایی مسافر نمایند.
به گفته رانندگان تجمع کننده، اقدام مسافرکش های شخصی که آزادانه اقدام به فعالیت می کنند سبب شده تا درآمدهای آنان به نصف کاهش یابد و حداکثر روزانه بین 400 تا 450 هزار ریال درآمد داشته باشند که بخش زیادی از آن صرف تامین هزینه های سوخت و استهلاک خودروهایشان می شود.
رانندگان تاکسی برون شهری گنبدکاووس همچنین می گویند اگر در داخل شهر حضور پیدا کنند توسط پلیس راهور جریمه و خودروی آنان توقیف می شود درحالی که مسافران مسیر گنبد - آزادشهر برای پرداخت نکردن کرایه اضافی، دوست دارند از مرکز این شهر سوار و در مرکز شهر آزادشهر پیاده شوند.
به گفته آنان، این خواسته مسافران و نیز اجازه تردد ندادن به تاکسی های برون شهری برای ورود به خیابان اصلی شهر، عرصه را برای فعالیت مسافرکش های شخصی فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول حراست فرمانداری ویژه گنبدکاووس که درمحل حاضر شده بود، چهار نفر از نمایندگان تاکسی های برون شهری را برای گوش دادن به مطالبات آنان به دفتر خود دعوت کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر