c_300_250_16777215_10_images_68040.jpg

ترکمن سسی- همزمان با شادی ایام عید سعید فطر و پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش ، انتصاب دومین مدیر ترکمن بعد از انقلاب اسلامی به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله ذوق و شوق مردم منطقه کلاله را دو چندان کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، بعد از ظهر روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1397 طی مراسمی با حضور ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان، مهندس حمیدی فرماندار شهرستان کلاله  و سایر مسئولین استانی و شهرستانی،  مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معارفه و از خدمات سرپرست قبلی تجلیل شد.
در این مراسم طی حکمی از سوی احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، فرشید قرناس قمیش برای 4 سال به عنوان مدیر آموزش و پرورش کلاله منصوب شد.
فرشید قرناس قمیش با مدرک تحصیلی فوق لیسانس مطالعات منطقه ای یکی از چهره های شاخص شهرستان کلاله است که با عملکرد قابل توجه در سوابق مدیریتی خود در  مناطق محروم مراوه تپه و مدیریت دبیرستان شبانه روزی امام خمینی (ره)   شهرستان کلاله و سرلوحه قرارد دادن اعتدال ، وحدت آفرینی و همدلی توانسته است در میان آحاد جامعه به ویژه در بین اقوام  مختلف شهرستان کلاله شایستگی و محبوبیت خود را به اثبات برساند.
در رسانه های محلی منطقه نیز از او به عنوان گزینه ی بومی، معتدل و شایسته برای تصدی سمت مدیریتی نام برده می شود.
انتصاب چهره های فرهیخته و توانمند بومی از میان اقوام و اهل سنت همواره یکی از مطالبات مردم منطقه بوده است و رویکرد مسولین ارشد استانی در تحقق خواسته های مردمی با رعایت اصل شایسته سالاری قطعا در راستای تقویت همگرایی و همدلی در منطقه تاثیر انکار ناپذیری خواهد داشت.
پایگاه خبری ترکمن سسی برای مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کلاله در ارتقای بیش از پیش علمی ، فرهنگی و تربیتی فرزندان و آینده سازان مراوه تپه ای آرزوی توفیق و سربلندی دارد.

یادآوری می گردد پیش از این حاج قدیر گوگلانی در دوره پیش از انقلاب اسلامی و صفر محمد نیازی در اوایل انقلاب از مدیران ترکمن در آموزش و پرورش کلاله بوده اند.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 نیازی 1397-03-29 08:01
استفاده از توانمندی و تخصص شایستگان هر قومی بر اساس صلاحیت ، مایه انسجام و همبستگی بیشتر بین مردم منطقه خواهد بود.تبریک می گویم به این برادر گرامی و آرزوی توفیق دارم.
نقل قول کردن
+1 #2 عبدالجلال نفیسی 1397-03-29 17:19
انتصاب دوست و همکار گرامی جناب اقای فرشید قرناس قمیش را به سمت مدیریت اموزش و پرورش کلاله تبریک گفته و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی های خود و نیز با توجه قرار دادن به نظرات فرهنگیان منطقه باعث بهبود وضعیت اموزشی شهرستان و نیز بالا رفتن اوضاع رفاهی همکاران شوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر