c_300_250_16777215_10_images_68075.jpg

ترکمن سسی- کارلوس کی‌روش بعد از شکست یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل اسپانیا گفت: به نظرم شایسته باخت نبودیم و این نتیجه منصفانه نبود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است این تیم شایسته کسب حداقل یک امتیاز مقابل اسپانیا بوده است.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش بعد از شکست یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل اسپانیا گفت: به نظرم شایسته باخت نبودیم و این نتیجه منصفانه نبود. این اتفاقات در آفریقا هم برای من رخ داده بود. ما امروز تیم خوبی داشتیم. از اسپانیا هم ممنونم چون از آن‌ها چیزهای زیادی یادگرفتیم. بازیکنان من نشان دادند که لیاقت زیادی دارند.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: به اسپانیا بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنانم نیز تبریک می‌گویم زیرا با روحیه عالی و جنگنده مقابل مدعی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی بازی کردند. ما نشان دادیم که آماده‌ایم سختی بکشیم و با تیمی چون اسپانیا رقابت کنیم. هدف ما استفاده کردن از تمام فرصت‌ها برای پیروزی در این دیدار بود. متاسفانه نتیجه‌ای را که منصفانه بود کسب نکردیم. ما احتیاج به نتیجه بهتری داشتیم. اسپانیا تیم خوبی است و به سبک عالی فوتبال بازی می‌کند. ما شایسته نتیجه بهتری بودیم.

او ادامه داد: ما تلاش خودمان را کردیم. فکر می‌ کنم با این نمایشی که ما داشتیم نتیجه عادلانه مساوی بود. نمی‌دانم چه بگویم. می‌خواهیم بازی بعدی را بازی کنیم و نمی‌خواهم راجع به انتخاب داوران هم چیزی بگویم پس می‌گویم گلی که زدیم آفساید بود!

کی‌روش در پایان درباره دیدار با پرتغال گفت: ما فینالی را مقابل اسپانیا داشتیم که خوب بازی کردیم. اگر بخواهیم این دیدار با یک دیدار تنیس مقایسه کنیم، به گونه‌ای بود که ما می‌خواستیم پوئن آخر را بگیریم. ما برای توپ نهایی می‌جنگیدیم و امتیاز نهایی ما بازی با پرتغال است که اگر بتوانیم آن را کسب کنیم برنده خواهیم بود. فینال بعدی ما با پرتغال است و باید بهتر از امروز بازی کنیم تا موفق شویم.

کارلوس کی‌روش درباره آمادگی سردار آزمون در این دو دیدار تیم ملی و همچنین آمادگی وی برای بازی کردن در سطح اول فوتبال اروپا گفت: ما فکر می‌کنیم روسیه متعلق به اروپاست پس او اکنون در اروپا بازی می‌کند. او لایق این است که در فوتبال اروپا بازی کند. دوست ندارم درباره یکی از بازیکنانم صحبت کنم. من می‌خواهم درباره تیمم صحبت کنم. ما یک تیم هستیم. بیماری که ما به آن دچار شدیم شکست مقابل اسپانیاست. همه باید حاضر باشند تا برای تیم فداکاری کنند. سردار آزمون نیز از این قضیه مستثنی نیست. مهم‌ترین نکته این است که ما به نحوی که قول دادیم بازی کنیم. تیم ما باید به گونه‌ای بازی کند که علیه تیم حریف باشد و با حریفان رقابت کند. ما باید با تمام توان خود بازی کنیم و با روحیه جنگنده و مثبت به زمین برویم. فقط یک هدف در ذهن ما وجود دارد که آن هم گلزنی است. ما می‌خواستیم پس از چهار سال دوباره در جام جهانی گلزنی کنیم که این امر توسط داوران نادیده گرفته شد.

وی درباره VAR اضافه کرد: به نظر من این تکنولوژی ۱۰ سال دیرتر به دنیای فوتبال معرفی کرد. من این حرف را به عنوان یک مربی می‌زنم. اگر شش ماه دیرتر نیز این تکنولوژی به فوتبال معرفی می‌شد گل ما مقابل اسپانیا سالم به حساب می‌آمد. به هر حال اسپانیا برد اما عملکرد بازیکنان من شایسته نتیجه بهتری بود. به هر حال این فوتبال است اما این را هم بگویم که ما مقابل اسپانیا برنده هستیم زیرا نمایش فوق‌العاده‌ای اجرا کردیم. ما امروز تنها دو نتیجه می‌توانستیم مقابل اسپانیا بگیریم یا ببریم و یا یاد بگیریم. ما امروز چیزهای زیادی آموختیم.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر