c_300_250_16777215_10_images_P6230015.JPG

ترکمن سسی- استاندار گلستان گفت: به میزان جذب منابع از خیرین مدرسه ساز من هم همان مقدار اعتبار استانی را در خدمت حوزه مدرسه سازی قرار خواهم داد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید مناف هاشمی  در همایش خیرین مدرسه ساز گفت : جذب بودجه ساخت مدارس یک ارزیابی بزرگ برای مدیر کل آموزش و پرورش استان است .
وی افزود:قول می دهم هر مقدار منابع که ایشان بتواند از محل خیرین برای استان جذب کنند من هم به همان مقدار از محل اعتبارات استانی در خدمت حوزه مدرسه سازی قرار خواهم داد.
رخشان مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور در همایش خیرین مدرسه ساز گفت: طی 20 سال تشکیل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور توانسته ایم اقدامات موثری را در حوزه ساخت و ساز و توسعه مدارس کشور انجام دهیم.
حافظی رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور نیز با بیان اینکه ما موفق شدیم 37 درصد از کل مدارس کشور را با همت خیرین احداث کنیم گفت: تعداد خیرین مدرسه ساز بیش از 650 هزار نفر در داخل کشور و هزار نفر در خارج از کشور هستند که این هدف مقدس را دنبال می کنند.
وی افزود: ما همچنین تلاش کردیم تا از حضور  دانش آموزان خیر هم در این کار استفاده کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر