c_300_250_16777215_10_images_68274.jpg

ترکمن سسی- عملیات اجرایی احداث یک واحد آموزشی در روستای 'آق قایه' از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس با مشارکت یکی از خیرین این روستا و با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان و مسئولان این شهرستان آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم آغاز عملیات اجرایی دبستان دخترانه نیایش این روستا که روز چهارشنبه برگزار شد، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: این واحد آموزش با زیربنای 190 مترمربع و با هزینه دو میلیارد ریال درقالب افزایش کلاس های درس به دبستان فعلی این روستا احداث می شود.
فرج الله رزاقی افزود: مبلغ یک میلیارد ریال از هزینه ساخت این واحد آموزشی توسط یکی از خیرین روستای آق قایه به نام 'آنه گل اللهیاری'و بقیه نیز از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان تامین می شود.
وی با قدردانی از خیر مشارکت کننده در احداث این واحد آموزشی اضافه کرد: درحال حاضر 26 پروژه مدرسه سازی با تعهد و مشارکت خیرین، بانک ها و برخی نهادها و بنیادهای کشور در دستور کار قرار دارد که تا پایان امسال تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.
رزاقی، کمک به مدرسه سازی را امری با ارزش و از سرمایه های معنوی برای فرد مشارکت کننده دانست و تصریح کرد: مشارکت در مدرسه سازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مردم، نشان از ایمان و اعتقاد راسخ و بالای خیرین در این راه خداپسندانه است.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که معاون عمرانی فرماندار ویژه گنبد و مسئول مشارکت های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان هم حضور داشتند، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گنبد و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان در سخنان جداگانه ای از تلاش های خیرین در امر مدرسه سازی قدردانی کردند.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان حدود 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر