c_300_250_16777215_10_images_68297.jpg

ترکمن سسی- استاندار گلستان از پیگیری برای انتقال یک تیم فوتبال به استان خبر داد و گفت: بزودی قرارداد حضور تیمی از لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حامی مالی در گلستان نهایی و امضا می شود.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا سیدمناف هاشمی جمعه در حاشیه اکران خصوصی فیلم 'فرشاد آقای گل' در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر فوتبال برای توسعه دیگر رشته های ورزشی نیز تلاش می شود.
وی اضافه کرد: به همین منظور مذاکراتی با حامی مالی در استان انجام و به زودی توافقات آن نهایی می شود و اگر به نتیجه نرسد با حالی مالی دوم مذاکره خواهد شد.
استاندار گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا توافق تا پایان تابستان نهایی خواهد شد، اظهار امیدواری کرد که این پیگیری ها به نتیجه برسد و افزود: درغیر این صورت از اعتبارات ورزش استان برای تیم هزینه می کنیم.
به گفته وی؛ در گذشته با وجود استعدادهای ورزشی در گلستان نبود حامیان مالی و موانع صنعتی شدن استان باعث شد تا این توانمندی ها میدان ظهور و بروز مناسبی نداشته باشند، اما اینک تلاش می شود که مقدمات حضور بازیکنان رشته های مختلف را در قالب تیم هایی از استان در سطوح مختلف کشور فراهم نمائیم.
هاشمی گفت: با چنین رویکردی بدون شک ورزشکارانی همانند سردار آزمون و فرشاد پیوس در فوتبال و با رشته های دیگر شناسایی و به جامعه ورزش کشور معرفی می شوند.
به گزارش ایرنا اکران خصوصی فیلم فرشاد آقای گل جمعه شب با حضور استاندار گلستان و جمعی از اهالی هنر، ورزش و رسانه در پردیس سینمایی کاپری گرگان انجام شد.
در این فیلم مستند که در پیوند با زندگی ورزشی فرشاد پیوس است؛ جمعی از مربیان، پیشکسوتان، بازیکنان و کارشناسان ورزشی به اظهار نظر پرداخته اند.
فیلم فرشاد آقای گل به نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی و تدوینگری جعفر صادقی ساخته شده است، عوامل این فیلم چهره های هنری و سینمایی استان گلستان هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر