c_300_250_16777215_10_images_68303.jpg


ترکمن سسی- جانشین حج و زیارت استان گلستان گفت: امسال 4 هزار زائر گلستانی در قالب 27 کاروان به سرزومین وحی اعزام می شوند.



به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، محمد رحیم ملاح در همایش متمرکز حج تمتع زائرین گلستانی با بیان اینکه تمامی زائران استان مدینه بعد هستند، اظهار کرد: مدت اقامت زائران در مدینه 5 تا 6 روز است.

وی تاکید کرد: تمامی برنامه ریزی ها برای حج در حال انجام است تا سفر خوبی برای زائران انجام شود.

ملاح حضور در سرزمین وحی را یک فرصت طلایی دانست و از زائران خواست در این سفر نظم و انضباط را رعایت و به توصیه های مدیر کاروان توجه کنند.

سرهنگ لریان، رئیس پلیس فرودگاههای استان گلستان نیز در این مراسم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان و حافظ امنیت مردم و زائران است.

وی افزود: با توجه به حساسیت های موجود، چنانچه عربستان از زائری مواد مخدر کشف کند، مجازات های سنگینی برای زائر در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس فرودگاههای استان گلستان از زائران بیمار خواست حتما نسخه های پزشک خود را به همراه داشته باشند و به پلیس فرودگاه اعلام کنند.

وی با اشاره به حضور 4 ساعت قبل از پرواز زائران در فرودگاه، تصریح کرد: این زمان برای بازدید و بازرسی از زائران به منظور ضریب امنیتی در طول پرواز است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر