c_300_250_16777215_10_images_68314.jpg

ترکمن سسی- عضو کمیسیون عمران مجلس درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن گفت: در این سال‌ها توجه این وزارتخانه به امور مربوط به راه، راه آهن و بخش هواپیمایی بوده و به مسکن توجهی نداشته است.

 شهرام کوسه‌غراوی در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پارک ملی گلستان و مباحثی که پیرامون مدیریت آن مطرح شده است، اظهارداشت: رویکرد ما در مورد پارک ملی گلستان، رویکرد استانی است و ما تمام مسائل تفویض اختیارات این پارک به کشور را پیگیر هستیم. مگر اینکه دلایلی ارائه دهند که با این تفویض اختیارات، منافع ما بیشتر از زمان کنونی باشد. اجازه دهید به یک نتایج و تصمیماتی برسیم و سپس اطلاع‌رسانی کنیم.
وی درباره لایحه منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون هم گفت: تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون یکی از مطالبات بحق استان گلستان است که ضمن لابی و ارتباط‌های لازم با نمایندگان در جهت جلب نظر مثبت آنها برای تصویب لایحه، باید مسئولان استانی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان، سپاه و غیره با همگرایی لازم سعی در تصویب و وقوع اتفاق مثبت برای منطقه آزاد تجاری داشته باشند.
نماینده مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه درباره تأخیر در طرح لایحه در صحن بیان داشت: در ماه‌های گذشته اولویت‌های دیگری در کشور وجود داشت که به طبع نمایندگان در صحن در مورد آنها بحث و بررسی کردند.
وی درباره فضای کلی مجلس درخصوص لایحه مناطق آزاد خاطرنشان کرد: لابی‌هایی انجام دادیم و بیش از نیمی از نمایندگان مجلس نسبت به لایحه نظر مثبت دارند و امیدواریم در زمان باقی مانده تا طرح لایحه، بتوانیم همراهی سایر نمایندگان را هم جلب کنیم.
غراوی در ادامه درخصوص عملکرد وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: در این سال‌ها توجه این وزارتخانه به امور مربوط به راه، راه آهن و بخش هواپیمایی بوده و به مسکن توجهی نداشته است.
وی بر لزوم توجه به بافت فرسوده شهری تأکید کرد و گفت: در مورد بافت فرسوده هنوز کارهای زیادی روی زمین مانده است که دولت باید برای آن برنامه داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص ناکارآمدی وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن اظهارداشت: بحث مسکن اجتماعی از سوی وزیر مطرح شده بود که هر بار پیگیری کردیم گفتند پیشنهاد دادیم اما با بودجه آن موافقت نشده است./ تسنیم

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر