c_300_250_16777215_10_images_68325.jpg

ترکمن سسی- در مراسمی با حضور استاندار گلستان، محمد حسن پاسوار به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان معرفی شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از استانداری گلستان، در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات محمود ربیعی، محمد حسن پاسوار به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان معرفی شد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر نیاز به تحرک و انرژی جدید داریم که امیدوارم آقای پاسوار با رزومه بسیار قوی که دارد بتواند به ما در رسیدن به آن اهداف کمک کند.

سید مناف هاشمی با بیان اینکه نیاز ضروری ما در شرایط فعلی اقتصادی، وحدت، همدلی، کار و تلاش است، خاطرنشان کرد: باید سیاست های خودمان را در سرعت بخشیدن به کارها و رسیدن به اهداف توسعه ای تغییر داده و از ظرفیت های قانونی نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: ایجاد رضایتمندی در مردم امروز مهمترین هدف ما و خواسته مسئولین نظام است و باید بتوانیم با وحدت و همدلی، این رضایتمندی را ایجاد کنیم تا مبادا دشمنان این نظام با استفاده از گسل های موجود در جامعه به ما آسیب بزنند.

در ادامه این جلسه، پس از ارائه گزارش توسط محمود ربیعی، معاون سابق، پاسوار در سخنان کوتاهی، مهمترین نیاز امروز کشور و استان را تلاش و کوشش مضاعف دانست و گفت: استانداری به منزله موتور محرکه این حرکت است.

وی اظهار کرد: اشتغال، سرمایه گذاری، جلب مشارکت بخش خصوصی و خصوصی سازی و بهبود فضای کار در اولویت کاری ما قرار دارد.

پاسوار همچنین برنامه محوری را یکی از اساس اصلی مدیریت دانست و گفت: تدوین برنامه برای هریک از معاونتها و مجموعه استانداری در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تعریف شاخص های مناسب، مجموعه استانداری و به دنبال آن استان را به حرکت درآوریم.

محمد حسن پاسوار دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت، گرایش سیاست گذاری بخش عمومی از دانشگاه تربیت مدرس و از جمله مهمترین سوابق اجرایی وی بدین شرح است:
-        مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور
-        مشاور ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور
-        مدیر کل دفتر تلفیق و هماهنگی بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
-        مشاور ریاست دیوان محاسبات کشور
-        عضو هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران
-        مشاور معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران
-        مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور دولت
-        دبیر ستاد برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ورزش کشور
-        مشاور برنامه ریزی حوزه اجتماعی و فرهنگی دبیرخانه مناطق آزاد
-        معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
-        دبیر ستاد بودجه کشور
-        عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجمع تشخیص مصلحت نظام

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر