c_300_250_16777215_10_images_68361.jpg
ترکمن سسی- معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: مضجع شریف امام مهربانی ها محور اتحاد و همدلی و ابراز علاقه مسلمین به اهل بیت پیامبر(ص) می باشد.


به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام نور علی دیلم به مناسبت اعزام جمعی از طلاب اهل سنت استان گلستان در قالب پنجمین دوره اردوی فرهنگی زیارتی راه رضوان، به مشهد مقدس گفت: برگزاری اردوهای زیارتی و سفر به اماکن مذهبی به ویژه زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در راستای فرهنگ وتقویت ارتباط مسلمین با اهل بیت پیامبر(ص) برگزار می شود که هدف از اجرای آن گسترش فرهنگ رضوی است.
وی ضمن تشریح هدف از برگزاری اردوهای زیارتی افزود: با انجام این کار قصد داریم طلاب محترم با فرهنگ وسیره رضوی آشنا شوند و ارادت خود را به ائمه و اهل ‌بیت(ع) نشان دهیم.
حجت الاسلام نور علی دیلم در ادامه شناخت و آگاهی بیشتر طلاب استان گلستان با سایر استان ها نسبت به یکدیگر را از اهداف دیگر سفر دانست و افزود: تدبیر و همفکری در پیشبرد امور فرهنگی اجتماعی بسیار موثر بوده و بحث و تبادل نظر طلاب اهل سنت گلستانی با طلاب سراسر کشور موجب تقویت و شناخت عوامل وحدت آفرین شده و باورهای دینی دانشجویان سلامت روحی آنان را نیز تضمین می کند.
شایان ذکر است، پنجمین اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس ویژه طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت استان گلستان از تاریخ 9/6/97 لغایت 13/6/97  در مشهد مقدس برگزار می گردد.
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در پایان گفت: طلاب محترم جهت ثبت نام از اول تا 15 مرداد ماه به مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و شعبات دفتر در گلستان و گیلان مراجعه نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر