c_300_250_16777215_10_images_68366.jpg

ترکمن سسی- اولین روز از نخستین جشنواره موسیقی ترکمن آوای ارادت به میزبانی گمیشان با استقبال خوب مردم آن شهرستان در عصر روز چهارشنبه 3 مردادماه 97 برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در ابتدای این جشنواره امیر شیرتوماج فرماندار گمیشان با اشاره به نقش و جایگاه موسیقی در فرهنگ ترکمن ، تصریح کرد: ترکمن‌ها به ائمه اطهار و اولاد پیامبر اکرم محبت و ارادت دارند.
 در ادامه برنامه نخستین روز از جشنواره موسیقی آوای ارادت ،گروه‌های موسیقی "بابا قنبر" ، "مختوم قلی" ، "مرحوم صبوحی"  ، "آیراتین " و تک‌نوازی و اجرا با سازهای ابداعی توسط "مخی ایری" هنرنمایی نمودند که مورد استقبال گرم مردم گمیشان قرار گرفت.
شعرخوانی و ارائه مطالب پژوهشی درباره موسیقی و ارادت ترکمن‌ها به ائمه اطهار و اهدا لوح تقدیر به شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های اجراشده در نخستین روز از جشنواره آوای ارادت در شهرستان گمیشان بود.
شایان‌ گفتن است دومین روز از جشنواره موسیقی ترکمن آوای ارادت امروز پنج شنبه 4 مردادماه 1397 در پارک شهر مراوه تپه برگزار می شوذ.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر