c_300_250_16777215_10_images_68396.jpg

ترکمن سسی - شهردار گنبدکاووس گفت: با موافقت و تصویب اعضای شورای اسلامی، شهرداری در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال کشور از تیم این شهرستان تا سقف 10 میلیارد ریال حمایت مالی می کند.


منصور طعنه گنبدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: حمایت مالی شهرداری از تیم والیبال این شهر پیرو مذاکره با استاندار گلستان و نیز با موافقت وزیر کشور در سفر 40 روز پیش به این استان، انجام می شود.
به گفته وی، حمایت مالی شهرداری گنبدکاووس از محل بودجه عمومی و منابع درآمدی انجام می شود.
وی افزود: تیم والیبال این شهر از سال ها قبل به دلیل نداشتن حامی قوی با مشکلاتی مواجه شده است.
طعنه گنبدی اضافه کرد: با موافقت و تصویب شورا همچنین 'نورقلی نیازی' از پیشکسوتان رشته والیبال گلستان و گنبدکاووس به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری منصوب شد.
وی تصریح کرد: استاندار گلستان نیز قول مساعد برای حمایت 30 میلیارد ریالی از تیم والیبال این شهر داده است.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال گنبدکاووس در فصل قبل رقابت های لیگ برتر کشور با نام هاوش شرکت کرد، این تیم در پایان به دلیل مشکلات مالی ابتدای فصل و کنار رفتن حامی و نیز تغییر سرمربی، مقام هشتم را به خود اختصاص داد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن ها علاقمندان زیادی دارد.
تاکنون مربیان و بازیکنان زیادی از این خطه که در نزد ورزش دوستان به پایتخت والیبال کشور معروف است، راهی تیم ملی در رده های مختلف سنی و یا باشگاه های داخلی شده اند.
فرهاد قائمی از مشهورترین بازیکنان حال حاضر تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی از این شهرستان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر