c_300_250_16777215_10_images_68495.jpg

ترکمن سسی- امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: ارتباطات مردم در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و روابطی دنیوی و بین مخلوقات است ولی روابط در دین اسلام بر دو نوع است؛ رابطه انسان با انسان و انسان با خدای یکتا .


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مصلی نماز جمعه اهل سنت گنبدکاووس، حاج آخوند عبدالکریم جاور درسخنان پیش از خطبه نماز عبادی جمعه این هفته ۱۹ مرداد ماه اظهار داشت: ارتباط خالق با مخلوق مختص دین است و این نعمت یکی از الطاف با عظمت الهی است. بگونه ای که انسان های مومن و مخلص در ارتباط با خداوند هم برای خود و هم درحق شخص یا اشخاص دیگر که غایب اند دعا و طلب استغفار می کنند و مورد رحمت خداوند واقع می شود.

خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس که به علت کسالت جسمی و پس از نزدیک به سه ماه پشت تریبون نماز جمعه قرار گرفته بود گفت: به هنگام بروز مشکلات و سختی های زندگی ایمان خود را با بیان تسبیحات و ذکر خداوند تقویت و ثابت نگهدارید  و همیشه به یاد خداوند باشید و وی را  ناظر بر اعمال و کردار خود بدانید.

حاج آخوند جاور ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف و دعای خیر علما، مسئولین و مردم شریف برای سلامتی ایشان تصریح کرد: تنها خواسته ام از شما مومنین این است که پس از نمازهایتان همچنان برایم دعا کنید تا باز هم بتوانم در این جایگاه مبارک در خدمت اسلام و شما بزرگواران باشم.

وی افزود: فردا عازم حرمین شریف هستم و من نیز در خانه خدا و پیامبر (ص) برای سلامتی، رفع مشکلات و معضلات شما نمازگزاران، مردم شریف و بخصوص جوانان شهرستان  دعا خواهم کرد.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر