c_300_250_16777215_10_images_68523.jpg

ترکمن سسی- میرمحمد غراوی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: برای نخستین بار بودجه‌ای به مبلغ 9 میلیارد و 589 میلیون تومان در اختیار نماینده مجلس در هر شهرستان قرار داده شد تا به پروژه‌هایی که حائز اهمیت بوده, اختصاص دهند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان اظهار کرد: منابع مالی و اعتباری امسال نسبت به سال گذشته حدود 37 درصد کاهش یافته, اما در طول سال استاندار سفرهایی را به شهرهای مختلف استان خواهند داشت و اعتباراتی را به پروژه‌های مهم شهرستان‌ها تخصیص می‌دهند.
وی افزود: محور و اولویت ما در توزیع منابع مالی, برای پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد می باشد تا مردم زودتر و بیشتر از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان تصریح کرد: 47 درصد جمعیت استان روستایی و 53 درصد شهری است و با توجه به جمعیت روستایی و فصول عمران روستایی, توجه ما بیشتر در این فصل‌ها در روستا است تا از مهاجرت روستائیان جلوگیری شود.
وی یادآور شد: در شهرها نیز فصول عمرانی را اولویت قرار دادیم اما درآمد شهرداری ها و وجوه متمرکز ملی, کفاف این امورات را نمی کند و بیشتر محوریت ما در روستاها و شهرها, حمل و نقل راه‌های شهری و روستایی, گردشگری کشاورزی برای توسعه استان است.
غراوی در باره طرح هادی روستای آق آباد شهرستان گنبدکاووس گفت: در سال گذشته قرار شد بنیاد مسکن راه روستایی آق آباد را آغاز کند و زیر سازی و آسفالت آن بر عهده راه و شهرسازی هر چند به صورت دیون باشد,که 700 میلیون تومان برای زیرسازی و یک میلیارد تومان برای آسفالت آن باید در اعتبارات امسال دیده شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان اظهار داشت: استاندار گلستان به شهرداری گنبدکاووس قول دادند که در صورت کمک به ورزش شهرستان,از اعتبارات استانی به شهرداری کمک شود و ما امروز یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای شهرداری در نظر گرفتیم.






دیدگاه‌ها  

0 #1 شهروند 1397-05-24 09:24
این اقدام از طرف دولت کار اشتباهی است چون نماینده مجلس که دفتر و دستک اداری ندارد که اعتبارات را تقسیم کند.چطور هم تعیین اولویت بکند هم نظارت.در اصل دستگاه ها انجام بدهد و نماینده نظارت بکند که درست انجام شود.به نظرم این خلاف موازین قانون اساسی است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر