c_300_250_16777215_10_images_68528.jpg

ترکمن سسی- امام جماعت مسجد اهل سنت گمیشان با بیان اینکه، مناسک حج مظهر یکپارچگی و انسجام است، گفت: مناسک حج و حضور میلیونی مسلمانان در سرزمین وحی اتحاد و عظمت مسلمانان را به رخ جهانیان می کشد.



به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، آخوند قربان قلی قره جه به خبرنگار ما گفت: حج تبلوری از اتحاد جهان اسلام است لذا امت اسلامی باید بعد از بازگشت از حج نیز بتواند این اتحاد و همبستگی را نگه داشته و با این انسجام در مقابل دشمنان خود بایستند.


وی با اشاره به اینکه، درس بزرگ حج و مناسک آن و از جمله نماز عید قربان تقویت روح اخوت همدلی و اتحاد زیر پرچم توحید است، تصریح نمود: در دنیای امروزی هیچ برنامه ای به عظمت و شکوه مناسک حج وجود نداشته و مسلمانان باید شکرگزار این نعمت الهی باشند چرا که با به جای آوردن این فریضه الهی و به رخ کشیدن عظمت مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان اسلام در صفوفی به هم پیوسته قرار می گیرند.


آخوند قربان قلی قره از مناسک حج به عنوان بزرگترین اجتماع بشری یاد کرد و افزود: جمع کثیری از حجاج بیت‌ الله الحرام را مردم مسلمان ایران تشکیل می دهند و هر ساله نیز در این کنگره عظیم در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران شاهد نگاه ویژه مسلمانان جهان به کاروان های اعزامی جمهوری اسلامی ایران بوده ایم لذا باید حجاج ایرانی با در نظر گرفتن این مهم همواره الگویی برای همه مسلمانان جهان باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر