c_300_250_16777215_10_images_68531.jpg

 ترکمن سسی- دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت و انسجام همه جریان های سیاسی و کارگزاران نظام و حمایت از دولت برای عبور از شرایط اقتصادی فعلی دارد.

 شهرام کوسه غراوی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان، افزود: در چنین شرایطی همه دلسوزان نظام باید کشور را به سمتی حرکت دهند که خواست ملت و رهبری انقلاب است.
وی اضافه کرد: امروز وقتی رهبری انقلاب از دولت حمایت می کند، دیگر افراد و گروه ها نیز بایستی در همین مسیر درست که خواست ملت هم است، حرکت کرده تا از شرایط فعلی به سلامت عبور کنیم.
کوسه غراوی با یادآوری طرح سوال از رییس جمهوری توسط تعدادی از نمایندگان مجلس که چندی پیش انجام شد، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی این اقدام به صلاح نبود اگرچه بنده هم یکی از امضاکنندگان سوال از رییس جمهوری بودم اما با بررسی جمیع جهات و سخنان رهبری، امضای خود را پس گرفتم.
وی با بیان اینکه سوال از رییس جمهوری و وزیران حق قانونی نمایندگان مجلس و پاسخ به سوالات نیز وظیفه سوال شوندگان است، تصریح کرد: البته سوال از رییس جمهوری دلیل بر عدم حمایت از ایشان نیست اما به نظر بنده در شرایط فعلی کشور طرح سوال درست نبود بلکه کمک به دولت برای رفع نقاط ضعف صحیح تر است.

*** تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم دارد
نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت ترمیم تیم اقتصادی دولت، گفت: شرایط فعلی بازار ارز و سکه و نقدینگی بالای موجود در جامعه با استفاده از ظرفیت های داخلی قابل مدیریت بود که در این حوزه ها درست عمل نشد.
کوسه غراوی افزود: البته دولت با تغییر رییس کل بانک مرکزی و اعمال برخی تغییرات و سیاست ها به دنبال بهبود شرایط اقتصادی داخلی است اما باید قبول کرد که تیم اقتصادی دولت به معنای واقعی نیاز به ترمیم اساسی دارد.
وی اضافه کرد: وقتی امنیت و آرامش بسیار خوبی درجامعه وجود دارد باید بامدیریت صحیح اقتصادی اجازه هرگونه سوء استفاده را از برخی افراد داخلی و دشمنان و رسانه های معاند سلب کرد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و نباید اجازه ایجاد تعارض و اختلاف افکنی را به هیچ کس چه از داخل و چه از خارج بدهیم.
کوسه غراوی افزود: تیم اقتصادی دولت باید چابک تر به مسائل اقتصادی کشور که فشار زیادی به مردم وارد می کند، رسیدگی نماید.
وی اضافه کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و بایستی با خلوص نیت و در عمل، نه با حرف و شعار برای رفع مشکلات آنان درحوزه های مختلف تلاش کرد زیرا مردم ما از هر قوم و مذهبی که هستند، در همه شرایط همراه و پشتیبان نظام جمهوری بوده و هستند.
چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه با مجموع تقریبی 350 هزار نفر و هفت هزار کیلومتر مربع وسعت که معادل یک سوم وسعت گلستان است، در شرق این استان شمالی واقع اند و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
منبع: ایرنا - گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر