c_300_250_16777215_10_images_68561.JPG

ترکمن سسی- عبدالله نظریان در همایش تجلیل از آزادگان شهرستان آق قلا گفت: آزادگان با صبر و استقامت خود برای اعتلای اسلام و کشورتلاش کرده اند و چشم و چراغ جامعه ما هستند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، عبدالله نظریان رئیس اداره بنیاد شهیدو امور ایثارگران آق قلا افزود: امنیت و آرامش کنونی کشور و جامعه ما همه به برکت مجاهدت و ایثارگری های آزادگان سرفراز است.
وی خاطر نشان کرد:ما همه باید قدردان حماسه آفرینی و استقامت دوران دفاع مقدس این عزیزان باشیم و عشق مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم به آزادگان سرفراز است.
نظریان تاکید کرد: حس مسئولیت ما برای خدمت رسانی به آزادگان و خانواده های معزز آنان باید تقویت شود تا خدمتگزار شایسته ای برای این عزیزان باشیم.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آق قلا تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، تلاش و کوشش مقدس و ارزشمندی است در برافراشتن پرچم سرخ شهادت و گام بلندی در راستای احیای ارزش های اسلامی و دینی که این مهم بی شک موجب انتقال این فرهنگ در میان آحاد جامعه نیز می شود.
وی در پایان یاد و خاطره آزادگان ارزشمندی که اکنون در بین ما نیستند و به همرزمان شهیدشان پیوسته اند گرامی داشت.
گفتنی است همایش تجلیل از آزادگان شهرستان آق قلا در صبح امروز در آستانه فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولین و آزادگان و خانواده های آنان در سالن آلتین صحرا آق قلا برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر