c_300_250_16777215_10_images_68590.jpg

ترکمن سسی- نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ وهنر از عوامل اساسی اتحاد و همدلی قشرهای مختلف مردم و تبادل اندیشه های ناب انسانی است.


شهرام کوسه غراوی روز شنبه در حاشیه نشست ماهانه جمعیت فرهنگی هنری مختومقلی شهرستان کلاله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وحدت و همدلی در صورت نزدیکی اندیشه ها و تاکید بر مشترکات فرهنگی محقق می شود.
وی با اشاره به برنامه های متنوع جمعیت مختومقلی کلاله وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و حضور قومیت های مختلف دراین مراسم، ادامه داد: استان گلستان بخصوص شهرستان کلاله، رنگین کمانی از حضور قومیت های مختلف ایرانی است که سال ها با وحدت ویکپارچگی زندگی مسالمت آمیزی در کنار هم دارند.
این نماینده مجلس همچنین اظهارداشت: راه اندازی تشکل های فرهنگی هنری و فعالیت گسترده آنها با مشارکت قشرهای مختلف مردم، علاوه براینکه زمینه ارتقای ارزش های فرهنگی را فراهم می کنند، در ایجاد شادابی و نشاط عمومی و نیز اتحاد و همدلی مردم نقش به سزایی ایفا می کند.
غراوی خواستار توسعه فعالیت تشکل های فرهنگی هنری شد و گفت: این تشکل ها با توسعه فعالیت های خود، از حمایت هایی که دراین زمینه در نظر گرفته شده برخوردار می شوند.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر