c_300_250_16777215_10_images_68591.jpg

ترکمن سسی- نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: تاثیر گذاری نمایندگان استان گلستان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های کلان کشور اکنون ظرفیت خوبی چه در دولت و چه در مجلس برای تحقق مطالبات استان ایجاد کرده است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی از شهرستان علی‌آبادکتول, اسدالله قره خانی قبل از ظهر امروز در سومین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سیاست های توسعه کشور متمرکز و از بالا به پایین است از این روی تلاش من و تاکید من به دیگر همکارانم بر این است که با تلاش موثر در کمیسیون ها و صحن مجلس و رایزنی های خود وزن و تاثیر گذاری در تصمیم گیری های خود را ارتقا بدهیم تا بتوانیم ظرفیت هایی ایجاد بکنیم تا برای توسعه استان گلستان اثر گذار باشیم که البته اکنون شرایط خوبی ایجاد شده است.
قره خانی خاطر نشان کرد: مجاورت با کشورهای آسیانه میانه و آمادگی مردم زمینه های تحول مثبت در گلستان را فراهم نموده ولی شرایط سیاست های توسعه استانها به گونه ای است که تصمیم های کلان در مرکز گرفته می شود لذا هماهنگی همه بخش ها برای پیگیری انجام توسعه استان از مرکز و داشتن مدیران تحول گرا و ریسک پذیر ضروری است.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در خصوص وضعیت تولید نفت در شرایط کنونی اظهار کرد: خوشبختانه تولید نفت ما می تواند همانند گذشته باشد. با تلاش متخصصین داخلی می توانیم تا حدود 2 میلیون و 800 هزار بشکه صادرات داشته باشیم که از این مقدار دو میلیون و 100 هزار بشکه نفت خام و بقیه میعانات گازی است.
وی با بیان اینکه تحریم های آمریکا نمی تواند روی درآمد نفتی ما تاثیر منفی بگذارد گفت: تلاش ما بر این است درآمدهای نفتی ما کاهش نداشته باشد و برنامه ریزی هایی برای مقابله با تحریم ها اندیشیده شده است و بازارهای جدیدی برای فروش نفت خود پیدا خواهیم کرد و ظرفیت هایی برای مقابله با تحریم های آمریکا داریم.
وی با اشاره به اینکه سوال از رئیس جمهور حق مجلس است افزود: من در شرایط فعلی موافق طرح سوال از رئیس جمهور نبودم و آن را امضاء نکردم زیرا معتقدم بسیاری از مسایل فعلی کشور ریشه در سال های گذشته دارد، ولی یکی از ضعف های دولت عدم ارتباط شخص رئیس جمهور با نمایندگان مجلس و مجمع نمایندگان است و اگر این ارتباطات نزدیک تر و دولت به پیشنهاد و نظر نمایندگان اهمیت می‌داد بسیاری از مشکلات وجود نداشت.
قره خانی در خصوص احیای رود اترک که یکی از خواسته های نماینده ولی فقیه از وزیر نیرو در سفر اخیر به استان گلستان بود گفت: در طی این سالها میزان آب رود اترک به مقادیر بسیار زیادی کاهش داشته و با پیگیری های انجام شده مبادی ورودی تا حدودی باز شده و همین مقدار آب فعلی رود اترک نیز نتیجه آن است البته با اتمام عملیات و بهره برداری سد چایلی و سد نرمااب شرایط آب کشاورزان حاشیه اترک بهتر حواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر