c_300_250_16777215_10_images_69038.jpg

ترکمن سسی- رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، گفت: ملت و نظام از این شرایط با سربلندی عبور خواهند کرد.


به گزارش ترکمن سسی، محمدرضا عارف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه رمز پیروی انقلاب و مهم‌ترین مساله در کسب توفیقات و دستاوردهای افتخارآمیز در انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود، تصریح کرد: امروز کشور با چالش‌های اقتصادی بزرگی روبه‌رو است اما یادمان نرود که ما با چالش‌های بزرگتری رو‌به‌رو بوده‌ایم که آنها را پشت سر گذاشته‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه ما همواره با اتکال به خداوند متعال و تکیه بر مردم و به ویژه انگیزه جوانان مشکلات و معضلات بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم، خاطرنشان کرد: این عبور از بحران‌ها و مشکلات به انقلاب و ملت ما مصونیت داده و باعث شده با امید و صلابت در برابر همه این مشکلات صبورانه مقاومت و البته برای رفع آن اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه در شرایط اخیر مردم باید صبوری به خرج داده و دولتمردان نیز با همت و تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، ادامه داد: مهم‌ترین پاشنه آشیل ما در حوزه اقتصاد وابستگی به نفت است که با وجود شعار در همه دولت‌ها اما عملا وابستگی ما به نفت به صورت محسوس کاهش پیدا نکرده است.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنی داریم که با اوج بی‌خردی و نادانی در مقابل ما قرار گرفته و ذره‌ای فهم انسانی و اجتماعی ندارد،  تصریح کرد: تردیدی نداشته باشید که کنار زدن و شکست این دشمنان پوشالی و از درون تهی بسیار سهل‌تر از پیروزی و سربلندی در دفاع مقدس است.
عارف پیروزی و عبور ملت ایران از این مرحله سخت را قطعی و حتمی دانست و گفت: یقین دارم با نصرت الهی و همت مسوولان در کنار صبوری و همدلی مردم این برهه زمانی سخت نیز به زودی به پایان خواهد رسید و بار دیگر دشمنان ما روسیاه خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر