c_300_250_16777215_10_images_69050.JPG

ترکمن سسی- اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گلستان شامگاه پنج شنبه 15 شهریور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ، اهالی تئاتر و هنرمندان گلستان با معرفی برگزیدگان این جشنواره در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در این مراسم عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: هنر تئاتر هنر اول استان گلستان است و مردم ایران تئاتر گلستان را با هنرمندان فراوانش و تالار فخرالدین اسعد گرگانی می شناسند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: از فقدان هنرمند سیاه باز عطاالله صفرپور بسیار متاثر شدیم و به شخصه از اجراهای به یادماندنی آن هنرمند فقید بسیار علاقه مند بودم.
وی خاطر نشان کرد: به یاد مرحوم عطا الله صفرپور اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان را با بزرگداشت ویژه آن هنرمند نامدار برگزار می کنیم.
گفتنی است در آغازین بخش مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان، بخش هایی از هنرنمایی های عطا الله صفرپور در تالار پخش شد و لباس سیاه بازی آن هنرمند فقید نیز به صورت نمادین در گوشه ای از تالار در معرض دید عموم قرار داشت.
همچنین یاسین رضوانی هنرمند گلستانی به یاد مرحوم صفرپور بخشی از سیاه بازی سنتی را در ابتدای مراسم اختتامیه اجرا کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر