c_300_250_16777215_10_images_68519.jpg

ترکمن سسی- قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه احداث تاسیسات نمک زدایی مجتمع فجر 6 نوار مرز و22 پروژه آب و فاضلاب کشور به ارزش 20 هزار میلیارد ریال با حضور معاون اول رئیس جمهور در محل وزارت نیرو مبادله شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، مهندس بهزاد هرمزی در این خصوص گفت : این پروژه که در محدوده فجر 6 از مجتمع نوار مرزی گنبد انجام می شود تا پایان قرارداد تامین آب شرب به ظرفیت 1550 متر مکعب در شبانه روز را برای روستاهای هوتن و کرند به صورت شبکه توزیع در دست اجرا دارد.


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان افزود: همچنین تامین آب شرب 11 روستای منطقه نوار مرز به وسیله ناوگان تانکر سیار به صورت علمک برداشت با هدف افزایش سرعت آبرسانی به روستائیان عزیز وکوتاه شدن مسافت آبگیری توسط تانکرها را در برنامه خواهد داشت.


مهندس هرمزی براورد اجرای پروژه فوق را 62000 میلیون ریال برشمرد و اظهار داشت: در قراردادهای B.O.O سرمایه گذار طی یک قرار داد بلند مدت، در ازای سرمایه گذاری و بهره برداری، تامین آب را برای مدت زمان مشخص شده تعهد می نماید و سرمایه پذیر نیز خرید آب بر اساس بهای تمام شده را تضمین می نماید.

گفتنی است تبادل قرارداد مذکور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور انجام شده است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر