c_300_250_16777215_10_images_69145.jpg

ترکمن سسی- نشست هم اندیشی شهردار مراوه تپه با بانوان فرهیخته شهر با محوریت مدیریت شهری و مشارکت بانوان برگزار شد .


به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی شهرداری مراوه تپه،گلالک بیکی زاده با ابراز خرسندی از حضور پر رنگ بانوان در این نشست اظهار داشت: حضور بانوان در عرصه های مختلف مدیریت شهری نمودی از اعتلای فرهنگ خودباوری در شهروندان است .
شهردار مراوه تپه افزود: از آنجائیکه مدیریت خانواده با مادران و بانوان می باشد اولین گام آموزش فرهنگ شهروندی که دغدغه اصلی مدیریت شهروندی است آموزش مادران و آشنایی آنان با قوانین شهروندی و شهرسازی می باشد .
در این جلسه که از اقشار مختلف بانوان شهر حضور داشتند بیگی زاده تأکید کرد: استفاده از نظرات اقشار مختلف موجب بروز و ظهور خلاقیت ها ، تنوع و سلایق مختلف در زمینه خدمات رسانی بهینه به شهروندان خواهد شد .
در ادامه جلسه کمیته ای با عنوان کمیته بانوان و خانواده در شهرداری تشکیل گردید و خانم مریم شیردل به عنوان مشاور خانم شهردار در امور بانوان انتخاب گردید تا پیگیر امور مربوط به بانوان و تکشکیل جلسات در مناسبت های مختلف در شهرداری باشد .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر