c_300_250_16777215_10_images_69253.jpg

ترکمن سسی- من یکی از اهالی محله مسیر محل شنا در بندرترکمن هستم.ما ساکنان محله مسیر محل شنا از قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه بندرترکمن هستیم ولی از نداشتن حداقل حقوق شهروندی رنج میبریم.


 الان حدود15 سال است که بدون امتیاز آب و برق زندگی می کنیم. 15 ساله است که این محله جزو بافت شهری محسوب نشده و به همین بهانه خدمات شهری ارایه نمی شود در صورتی که ضلع جنوبی شهر جزو بافت شهر شده است.
اهالی این محله از آقای عبدالستار کم نیز واقعا تشکر می کنند که دلسوزانه پیگیر مشکلات محله ما هستند. واقعا ایشان انسانی شریف و بی ادعا و دلسوز هستند.با وجود مشکلات زندگی و خودشون با احساس مسولیت از مشکلات ما و حقوق شهروندی ما دفاع می کنند و از مسولین شهر بندرتکمن بارها مطالبه و پیگیری نموده است و دست شورای شهر نیز درد نکند واقعا از شورای این دوره راضی هستیم و پیگیر هستند تا مشکلات محله مون رفع بشه.از نماینده محترم رامین نورقلی پور خواهش و التماس می کنم که کمک مالی بکنند برای رفع مشکل برق محله ما.
دست مسولین شهر و شورای شهر و اداره برق درد نکند که برای خدمت به ما به خصوص قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه صادقانه خدمت می کنند تا قسمتی از مشکلات حل بشود. برای کشیدن تیر برق در محله حدود 100 میلیون تومن براورد شد ولی میگن بودجه ندارند واداره برق حدود 40 میلیون از این مبلغ برآورد شده را تقبل کرده که تامین می کنه ولی حدود 60  الی 70  میلیون کمبود داریم.
 ما همچین درآمدی نداریم که نفری 5 میلیون بدیم. از نماینده محترم منطقه جناب رامین نورقلی پور خواهشمندیم که اگه صدای ما را از این سایت خبری می شنوند به داد ما برسین خواهشمندیم که قبل فرارسیدن فصل سرما مشکل محله مان حل بشود. 60 میلیون تومن چیزی برای شما مسولین نیست.همانطوری که آقای کوسه غراوی گفته برای هر نماینده استان گلستان نه و نیم میلیارتومن دادند تا به صلاح دید خودش برای رفع محرومیت زدایی و رفع مشکلات حوزه اش صرف کنه. ما با هزاران امید در دوره دهم به شما رای دادیم. نگذارید که به رای دادنمان به شما پشیمان بشویم.وسعی کنید که دعای خیر از ما مردم بگیرید.
همانطور که [جناب ستارکم به ما گفتند که دیواره چینی کانال رو با پیگیری های شما از طرح زه کشی اراضی اختصاص دادین. جناب ستارکم واقعا برای دیواره چینی کانال خیلی دفاع کردندو به ما گفتند که چندین بار جلسه با نورلی پور گذاشته و مطالبه کرده و نتیجه هم داد مطالبه اش
از آقای ستارکم ما اهالی محله محل شنا تشکر میکنیم که بدون خستگی و با روحیه بالا همچنان مشکلات شمال شهر رو مطالبه میکنند و بهش خداقوت میکنیم وآرزوی سلامتی و توفیق در کارهایش را داریم. ایشان برای ما فرشته نجات محله مان هستند. نمیدانی اون کسانی که ادعای خدمت میکردند و تو انتخابات مجلس هی میگفتند اتحاد همدلی خدمت به شما مردم! تو انتخابات مجلس دهم یادم نمیره تو سه راه چپاقلی همه کاندیداها جمع شدند و هی قسم میخوردند که فلانی اصلح و به اون رای بدین! چرا چرا تنهایش گذاشتند و چرا از مشکلات ما مردم دفاع نمیکنند و پیگیری نمیکنند !؟ چرا همراه و همگام و همدل با شورا و نماینده نیستند؟! چرا دفاع نکینند؟! مگر فقط ستارکم باید دفاع کنه چرا باید ستارکم تنهایی و تنها مطالبه کنه؟1 ولی اینو میگیم اگه ستارکم هر وقت این مطلبمون رو خوند میگیم که ما مردم پشتت هستیم و دعاتون میکینم.
حمید یکی از ساکنین محله مسیر محل شنا ساحل35

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر