c_300_250_16777215_10_images_69260.jpg

ترکمن سسی- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان از طلب گندمکاران گلستانی پرداخت شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حمیدرضا علیمحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان اظهار داشت: در چند روز گذشته بیش از250 میلیارد از طلب 300 میلیاردی تومانی گندم‌کاران گلستانی پرداخت شد و50 میلیارد دیگر هم به زودی پرداخت می‌شود.
وی تصریح کرد: امسال کشاورزان گندم‌کار گلستانی بیش از 930 هزار تن گندم به مراکز خرید تحویل دادند که این گندم‌ها به قیمت هر کیلوگرم بیش از 1300 تومان به صورت تضمینی خریداری شد که مجموع قیمت این گندم‌ها یک میلیارد و 242 میلیون تومان شد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان تاکید کرد: در چند مرحه طلب کشاورزان پرداخت شد و در چند روز گذشته هم بیش از 250میلیارد تومان پرداخت شد که با این پرداختی‌ها بیش از 96 درصد طلب گندم‌کاران پرداخت شد.
علیمحمدی با اشاره به اینکه چند درصد باقیمانده به زودی پرداخت می‌شود، افزود: 50 میلیارد تومان ازطلب گندم‌کاران باقیمانده که با توجه به پرداختی‌های خوب چند روز گذشته امیدواریم در کمترین زمان ممکن این مبلغ هم پرداخت شود تا کشاورزان برای کشت محصولات پاییزه خود مشکلی نداشته باشند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان اظهار داشت: استان گلستان دومین استان تولید کننده گندم مرغوب و با کیفیت کشور است که پس از خوزستان بیشترین گندم را تولید می‌کند.
کشاورزان گلستانی امسال در بیش از 370 هزار هکتار از زمین های خود گندم کشت کرده بودند که برداشت خود را از خرداد آغاز و به 110مرکز خرید تضمینی تحویل دادند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر