c_300_250_16777215_10_images_69263.jpg

ترکمن سسی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک در استان، گفت: نمایشگاه هفته کودک در پارک شهر گرگان راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم گلستان، عبدالرحیم سیفی ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه هفته ملی کودک به دبیری کانون پرورش فکری در استان گلستان اظهار داشت: به دنبال برنامه‌ریزی خوب برای برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک در استان گلستان هستیم از جمله نمایشگاه هفته کودک در پارک شهر گرگان راه‌اندازی می‌شود.
وی تاکید کرد: در دهه نخست ماه محرم هستیم، در ماهی که کودکان و نوجوانان در زمان خود به ما درس شجاعت و شهامت و ادب دادند چرا که این کودکان در ورود به میدان جنگ از اباعبدالله اجازه گرفتند و ایشان با محبت آنها را در آغوش گرفتند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان تصریح کرد: این ابراز محبت امام حسین(ع) نشان می‌داد که امام هم به نیاز مادی که آب بود توجه داشتند و هم به نیاز معنوی ورودی آنها که هفته ملی کودک هم برای برآوردن همین نیازهاست.
سیفی افزود: ما نباید تنها به زبان و فقط در قالب یک هفته از کودکان بگوییم باید دستگاه‌های مرتبط با کودکان با فرهنگ سازی برای کل سال درخدمت کودکان باشیم وبا استفاده از زبان هنر به کودکان کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در 32سال پیش 2 کودک در نامه‌ای خواستار روزی برای صلح شدند که این نامه روزی را در جهان به نام روز کودک و نوجوان نامگذاری شد که 16 مهر است و در ایران این روز تبدیل به هفته شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: ما برنامه‌هایی را مد نظر داریم که از جمله نمایشگاه دست‌ساخته‌های کودکان به مدت 10 روز در پارک‌شهر راه اندازی می‌شود که در کنار آن مشاوره برای خانواده‌ها خواهیم داشت و در کنار آن تجلیل از کودکان موفق را داشته باشیم و مسابقه خاطرات و دلنوشته‌های بزرگترها را خواهیم داشت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر