c_300_250_16777215_10_images_1_69311.jpg

ترکمن سسی- استاندار گلستان گفت: با توجه به برنامه ها و توطئه های استکبار جهانی برای آسیب وارد کردن به کشور، بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت همه اقوام و گروه ها داریم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری ایرنا سید مناف هاشمی روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گرگان اظهار داشت: این وحدت مانع نفوذ دشمن و آسیب وارد کردن به کشور است.
به گفته وی، تجربه دوران دفاع مقدس و چهل سال اخیر نشان داد که وحدت مردم ایران باعث گذر کشور از گردنه های تاریخی می شود.
وی با یادآوری سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که هیچ کس جرات جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اضافه کرد: این سخنان نشاندهنده توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و حتی جهان است.
هاشمی همچنین با اشاره به ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت اظهار داشت: استواری مردم ایران در دوران دفاع مقدس برگرفته از مکتب حسین (ع) و قیام عاشورا بود.
استاندار گلستان همچنین گفت که اقتدار ایران در منطقه و دستاوردهای ملت ما در همه عرصه ها نشان از متکی بودن نظام به مردم و تکیه بر توان نیروهای خود است.
وی تصریح کرد: افزایش توانمندی و دستاوردهای ملت ما نشاندهنده این است که در سطح جهان حرفی برای گفتن داریم.
به گزارش ایرنا ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی (آجا) در استان گلستان هم گفت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از خاطرات بزرگ‌ مردانی است که در سایه ایثار و از خودگذشتگی و با توکل به خدا در کنار ولی زمان خود به مبارزه با دشمن رفتند.
سرتیپ دوم ستاد 'محمد غفاری' همچنین اظهار داشت: دشمن در توطئه چینی از هیچ ترفندی در برابر انقلاب فروگذار نکرده و همواره باید در آمادگی کامل و هوشیار باشیم.
به گفته وی، امروز یکی از دغدغه ها مسائل اقتصادی بوده و دشمن بر معیشت مردم دست گذاشته تا نارضایتی ایجاد کند، اما ملت ما هوشیار بوده و همواره با وجود مشکلات پای انقلاب خود ایستادند.
در ادامه یگان های نمونه پیاده و موتوری نیروهای مسلح استان گلستان از مقابل جایگاه و تمثال معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری رژه رفتند.
همچنین در برخی دیگر از شهرستان های استان گلستان امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر