c_300_250_16777215_10_images_1_69323.jpg

ترکمن سسی- حاج امانگلدی آخوند حنفی امام جمعه خواجه نفس در جمع مردم در روز عاشورا گفت: امام حسین(ع) درس ظلم ستیزی و دفاع از دین به ما آموخت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از گمیشان، امام جمعه خواجه نفس در روز عاشورا در بین مردم نمازگزار گفت: ما مسلمانان امروز را گرامی می داریم زیرا که در چنین روزی امام حسین(ع) با رشادت و از خودگذشتی خود به انسانها درس آزادگی آموخت و از این روی امام حسین (ع) الگوی همه ماست.


حاج آخوند حنفی ادامه داد: قیام امام حسین برای انسانها سراسر درس و آموزش است.امام حسین (ع) به ما آزاده زیستن را آموخت، ظلم ستیزی و و دفاع از دین را به ما آموخت.

وی خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم ارزش ها و فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) را به جوانان بیاموزیم تا با شخصیت ارزشمند آن امام بزرگ آشنا شوند.

وی تاکید کرد: ارادت به اهل بیت قرنهاست که از پدرانمان به ما ارث رسیده و با محوریت امام حسین (ع ) این ماه نمونه بارز وحدت برادران شیعه و سنی است که همه در کنار هستیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر