c_300_250_16777215_10_images_1_38842.jpg

ترکمن سسی- فرمانده انتظامی گلستان گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور و وضع تحریم ها، گناه و ظلم افراد سودجویی که دست به احتکار می زنند کمتر از تحریم کنندگان نیست.


به گزارش ترکمن سسی، سردار «علی اکبر جاویدان» در گفت و گو با ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت، جهت حفظ عزت فعالین اقتصادی و تولید کنندگان، ترکیبی از دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، دستگاه قضایی و صنعت و معدن به موضوع احتکار وارد می شوند و در خصوص احتکار به اجماع می رسند.

وی بیان کرد: در برخی از موارد در خارج از محدوده شهرها در گاوداری و یا بافت های فرسوده انبارهای نگهداری کالا کشف می شود اما بدلیل خلع های قانونی، افراد با درست کردن مدارکی ثابت می کنند که این محل ها شامل احتکار نمی شود.

جاویدان با اشاره به خلع قانونی موجود در شناسایی برخی از محتکرین، گفت: هر کالایی که در انبار خارج از سامانه جامع انبارها نگهداری شود، قاچاق محسوب می شود.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در حال حاضر تنها کالای اساسی جزو احتکار محسوب می شود و این هم یکی از خلع ها است. امروز بسیاری از کالاهای اساسی و غیر اساسی با افزایش قیمت روبه رو هستند.

وی با اشاره به برخی از تخلفات در این خصوص،‌ افزود: در مواردی تاریخ تولید و قیمت های محصول را پاک می کنند و آن را با تاریخ و قیمت های جدید در بازار عرضه می کنند.

جاویدان تاکید کرد: از دستگاه قضایی و تعزیرات انتظار داریم با این تخلفات قاطعانه برخورد کنند و اگر خلع هایی هم وجود دارد به صورت کشوری و استانی برطرف کنیم. امیدواریم این خلع ها سبب نشود که افرادی این چنین در حق مردم ظلم کنند و کسانی که پولدارند، پولدارتر شوند و اقشار ضعیف، ضعیف تر شوند.
a

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر