c_300_250_16777215_10_images_1_69391.jpg

ترکمن سسی- دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه گفت: داستان کوتاه «کارگر فصلی» اثر بهرام محمدی ایری از بندر ترکمن از نگاه داوران و داستان «دهان معشوقه من» اثر افشین پورموسوی از اندیمشک از نگاه اعضای باشگاه برگزیدگان در این دوره جشنواره انتخاب شده است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مجید خادم خاطر نشان کرد: ۸۸۴ داستان کوتاه از ۵۵۴ نویسنده از داخل و خارج از کشور به این جشنواره ارسال شده بود.

دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی ۵۴ اثر انتخاب شدند بیشترین تعداد اثر از «شهر‌های تهران با ۱۴ اثر، مشهد با هفت اثر، اصفهان با چهار اثر، اسفراین با سه اثر، بوشهر با سه اثر، شیراز با سه اثر و همدان، نیشابور، نجف آباد، روستای کلاته میمری، میانه، اندیمشک، ایلام، بابل، بندرعباس، بهشهر، تبریز، جهرم، رشت، قزوین، کاشان، کرمانشاه و ماهشهر هر کدام یک اثر» بوده است.

به گفته دبیر جشنواره محدودیتی برای شرکت کنندگان از لحاظ سنی در نظر گرفته نشده بود و سن عمده شرکت کنندگان بین ۲۰ تا ۳۰ و گستره سنی شرکت‌کنندگان از ۱۱ تا ۶۳ سال بود که نشان دهنده تمایل نسل جوان به داستان‌نویسی دارد.

به گزارش ترکمن سسی، این جشنواره از چهار سال پیش به همت مدرسه داستان‌نویسی حیرت برگزار می‌شود و نخستین دور آن در سال 1394 برگزار شده است و هدف از برگزاری آن خلق داستان‌هایی خلاق و هنرمندانه و ارتقا هنر داستان نویسی است.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر