c_300_250_16777215_10_images_1_38867.jpg

ترکمن سسی- رئیس کل دادگستری گلستان از بازداشت 6 نفر از اخلال گران رفت و آمد کامیون ها در گرگان خبرداد و گفت: این افراد سعی داشتند با پرتاب سنگ مانع از رفت و آمد کامیون هایی شوند که کالاهای مورد نیاز مردم را جابجا می کردند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: در این رابطه 6 نفر دستگیر شدند و تحقیق و بررسی از این افراد در دادسرای مرکز استان در حال انجام است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: پیش تر اعلام کرده بودیم امنیت رانندگانی را که کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان را تامین می کنند، برقرار و با کسانی که امنیت را بر هم بزنند برخورد می کنیم.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: به دادستان های شهرستان ها اعلام کرده ایم با کسانی که از تردد کامیون‌ها جلوگیری یا اقدام به تخریب، ضرب و شتم و ایجاد رعب و وحشت بین رانندگان کنند، برخورد قضایی کنند.

هاشمیان بیان کرد: خوشبختانه در استان، امنیت رفت و آمد کامیون ها تامین است و گزارش های اندکی در مورد تعرض به رانندگان کامیون در جاده های استان مشاهده شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر