c_300_250_16777215_10_images_1_2867551.jpg

ترکمن سسی– استاندار گلستان گفت: پس از برگزاری سه تورنمنت بین المللی ورزشی در گلستان، تا پایان امسال شاهد برگزاری سه تورنمنت دیگر هم خواهیم بود.


به گزارش ترکمن سسی، سید مناف هاشمی بعدازظهر جمعه در حاشیه اختتامیه رقابت‌های والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ورزشدوستان گلستانی و به خصوص ترکمن‌های منطقه با استقبال خوب و شور و شوق خاصی در میزبانی این رقابت‌ها همراه بودند و ما هم طبق وعده این مسابقات را برگزار کردیم.
وی افزود: تور جهانی والیبال ساحلی پس از مسابقات بین المللی ووشو و مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا، سومین تورنمنت بین المللی بود که امسال به میزبانی استان گلستان برگزار شد.
استاندار گلستان با بیان اینکه سه تورنمنت بین المللی دیگر تا پایان امسال به میزبانی گلستان برگزار می‌شود، گفت: میزبانی مسابقات بین المللی در سه رشته کشتی، سپک تاکرا و کاراته هم در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم با این میزبانی‌ها شادی و غرور آفرینی را برای مردم شریف استان به ارمغان بیاوریم.
هاشمی ادامه داد: برگزاری تورنمنت‌های بین المللی ورزشی در گلستان نشان دهنده ظرفیت ورزش استان بوده و امیدواریم چنین میزبانی‌هایی ادامه دار باشد.
لازم به ذکر است؛ رقابت‌های والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن با حضور ۱۳ تیم از کشورهای ایران، قزاقستان، تایلند، جمهوری چک و ساحل عاج به مدت سه روز در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان بندرترکمن برگزار شد که تیم ایران (۱) با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی عنوان قهرمانی را کسب کرد./ مهر

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر