c_300_250_16777215_10_images_1_2921233.jpg

ترکمن سسی– بازیکن تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی کسب رتبه‌ای در شان والیبال گنبد است و نیاز به حمایت مسئولان و تماشاگران داریم.


به گزارش ترکمن سسی ، ادریس دانشفر بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تمرینات تیم شهرداری گنبد برای حضور در فضل جدید لیگ برتر والیبال از یک ماه و نیم قبل آغاز شده و سه شنبه و چهارشنبه دو دیدار تدارکاتی با تیم کاله آمل خواهیم داشت.
وی افزود: امسال با توجه به حضور ۱۴ تیم در لیگ برتر والیبال و تقسیم شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف، رقابت سختی را شاهد خواهیم بود.
بازیکن تیم ملی والیبال شهرداری گنبد تصریح کرد: امسال خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب کردیم و این ظرفیت را داریم که رتبه خوبی کسب کنیم هر چند کارمان بسیار سخت است.
دانشفر ادامه داد: امیدواریم با حمایت مسئولان و تماشاگران نتیجه خوبی در شان پایتخت والیبال ایران کسب کنیم تا رضایتمندی هواداران را به دنبال داشته باشد.
وی در خصوص کادر فنی تیم والیبال شهرداری گنبد خاطرنشان کرد: احد ارمشی نخستین سال سرمربیگری در لیگ برتر والیبال را تجربه می‌کند و بازیکنان و کادر فنی با کمک یکدیگر سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.
وی در خصوص میزبانی بندرترکمن از تور جهانی والیبال ساحلی گفت: اکثر بازیکنان تیم ملی والیبال ساحلی از گلستان هستند و میزبانی تور جهانی تک ستاره این رشته اتفاق خوبی برای والیبال ساحلی استان و حتی ایران است./مهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر