c_300_250_16777215_10_images_1_2923482.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان گفت: هر چه میزان مطالعه آگاهانه و باورمند در جامعه گسترش یابد به همان میزان آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی گلستان، رضا قوانلو اظهار کرد: همین‌قدر که بیاییم برای بهتر شدن روند توسعه، استراتژی تعریف کنیم قطعاً خروجی آن را در سرانه مطالعه می‌بینیم که یکی از خروجی‌های آن کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
وی به وجود رابطه معنادار بین سرانه مطالعه و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: هر چه میزان مطالعه آگاهانه و باورمند در جامعه گسترش یابد به همان میزان آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان انجام فعالیت‌های فرهنگی و حرکت در مسیر کتاب‌خوانی را مستلزم همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: امضای تفاهم‌نامه‌های اجرایی با دستگاه‌ها و نهادهای اداری استان بخشی از تلاش اداره‌کل کتابخانه‌های گلستان در مسیر گسترش کتاب‌خوانی در استان بوده که یکی از بندهای آن برپایی نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان با ادارات است.
قوانلو برپایی نمایشگاه کتاب را فرصتی مناسب برای ارتباط نزدیک‌تر مردم با کتاب و موضوعات موردعلاقه خود دانست و گفت: نمایشگاه فرصتی است که مردم می‌توانند کتاب‌ها را به دست بگیرند و تورق کنند و در فضایی صمیمی و ملموس با کتاب و یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر