c_300_250_16777215_10_images_1_69482.jpg


ترکمن سسی- استاندار گلستان گفت: تلاش داریم تا در ۲ نقطه محروم شهرستان‌های گمیشان و رامیان هم بیمارستان احداث کنیم.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید مناف هاشمی در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش اظهار داشت: در حال حاضر تنها در شهرستان‌های رامیان و گمیشان بیمارستان وجود ندارد و در تلاش هستیم تا به کمک مجمع نمایندگان تا 3 سال باقیمانده از عمر دولت موافقت احداث بیمارستان را کسب کنیم.
وی افزود: اکنون در نقطه محروم شهرستان مراوه‌تپه توسط بنیاد مستضعفان بیمارستانی در حال ساخت است و در گالیکش هم توسط دولت و وزارت بهداشت و درمان تا چند سال آینده بیمارستان احداث خواهد شد.
استاندار گلستان اظهار داشت: سالانه 50 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت مانند تجهیزات، امکانات، ساخت بیمارستان، درمانگاه, اورژانس و غیره در حال هزینه است.
وی یادآور شد: تلاش ما این است که در 2 شهرستان رامیان و گالیکش از محل منابع دولت و یا ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بیمارستانی هر چند با تعداد تخت‌های کمتر احداث کنیم.
هاشمی گفت: نگاه ما این است که جدا از اعتبارات استانی از اعتبارات ملی و لایحه‌هایی که وزارت‌خانه به مجلس شورای اسلامی می‌دهند و یا از طریق خیرین و سرمایه‌گذاری که این خود دو مقوله جدا است، در پروژه‌های متعدد استانی بهره‌گیری کنیم.
وی ادامه داد: خیرین در استان‌هایی مانند یزد، اصفهان، زنجان خدمات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف ارائه کردند و امید داریم چنین خدماتی نیز از طرف خیران گلستان نیز انجام شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر