c_300_250_16777215_10_images_1_n83070039-72609125.jpg

ترکمن سسی- فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیر نشدن عامل اصلی شهادت محیط بان گلستانی گفت که باتوجه به شناسایی ضارب ماموران در تلاش برای به دام انداختن وی هستند.


سرتیپ دوم ستاد 'علی اکبر جاویدان' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون چهار نفر مظنون به درگیری در صحنه شهادت محیط بانان گلستانی دستگیر شده و در هماهنگی با مقام قضایی تحویل پلیس آگاهی استان خراسان شمالی (محل وقوع جرم) شده اند.


وی ابراز داشت: بررسی، رسیدگی و دستگیری عوامل درگیری با محیط بان گلستانی در دستور کار همکاران انتظامی در حوزه استحفاظی شهرستانهای گالیکش و مراوه تپه (هم مرز با خراسان شمالی) قرار دارد.


وی با بیان اینکه چهار مظنون دستگیر شده هم در بخش گلیداغ از توابع شهرستان مراوه تپه شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: عامل اصلی تیراندازی نیز توسط همکاران انتظامی شناسایی شده و تلاش داریم در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به دستگیری این فرد اقدام کنیم.
بامداد روز گذشته در درگیری محیط بانان استان گلستان با چند شکارچی غیرمجاز در منطقه سولگرد پارک ملی گلستان، سه محیط بان زخمی و یک نفر نیز جان باخت که 2 نفر از محیط بانان به صورت سرپایی در بیمارستان پورسینا شهر آشخانه مداوا شده و یک نفر دیگر به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان شهرستان بجنورد منتقل شد.

در همین پیوند استاندار گلستان با صدور پیامی شهادت تاج محمد باشقره محیط بان گلستانی را تسلیت گفت.
سیدمناف هاشمی تصریح کرد: مدیریت استان گلستان بر اساس قانون عزم جدی خود را جهت شناسایی و مجازات عاملین این اقدام پلید به کار بسته است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر