c_300_250_16777215_10_images_1_1000.jpg

 ترکمن سسی- نشست بررسی راهکارهای فرهنگی و دینی برون رفت از افراطی گری در جهان اسلام با حضور طلاب و روحانیون اهل سنت شرق گلستان در گنبد کاووس برگزار شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، نشست بررسی راهکارهای فرهنگی و دینی برون رفت از افراطی گری در جهان اسلام با حضور طلاب و روحانیون اهل سنت شرق گلستان در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر گنبد کاووس برگزار شد.

این نشست به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر گنبد کاووس در تاریخ 23 مهر ماه 1397 برگزار شد.

گفتنی است، چنین نشست هایی در حوزه علمیه اهل سنت مصلحی آق قلا، حنفی انبارالوم، احمدیه چن سبلی و  حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان نیز در تاریخ 23 مهر ماه 1397 برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 آتاش 1397-07-27 14:26
تا بوده چنین بوده که کسی ، کار به کار اعتقادات مذهبی خلایق نداشت . شاید بهمین دلیل ، مقوله افراطی گری هم هیچگاه در این منطقه ، فرصت بروز و وجود پیدا نکرد . این چنین هم خواهد ماند اگر مدعیان دیانت و هدایت مردم ،تنه خویش را برقله علم و رستگار و دیگران را عوام و نافهم و گمراه نپندارند و بیوقفه ، انگولک و سیخونک به باورها و دانسته ها نزنند . انشاا.... .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر