c_300_250_16777215_10_images_1_69512.jpg

ترکمن سسی- استاندار گلستان با اشاره به آیه شریفه"واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا"،استان گلستان را رنگین اقوام مختلف ایران زمین خواند و گفت: اقوام مختلف در گلستان با محوریت نماینده معزز ولی فقیه،اهل تشیع و تسنن در کنار هم با وحدت و برادری زندگی می کنند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از اسپی دژ، سید مناف هاشمی استاندار گلستان در مراسم فارغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه اسلامیه روستای میرزاعلی یلقی، با اشاره به آیه شریفه"واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا"،استان گلستان را رنگین اقوام مختلف ایران زمین خواند و گفت: اقوام مختلف در گلستان با محوریت نماینده معزز ولی فقیه،اهل تشیع و تسنن در کنار هم با وحدت و برادری زندگی می کنند.
استاندار گلستان، امنیت، وحدت بین مذاهب و گروه های سیاسی، مردم و مسئولین نظام در ایران اسلامی را غیر قابل مقایسه با کشورهای مسلمان منطقه دانست و افزود: امروز در مقایسه با کشورهای دنیا، دستاوردهای نظام در طول 40 سال انقلاب اسلامی قابل شمارش نیست و همین دستاوردهای بزرگ کشور عزیزمان منجر به ناراحتی امپریالیسم و ایادی آنها در منطقه شده است و تلاش می کنند با تفرقه افکنی و اختلافات داخلی، وحدت و اقتدار ما را آسیب بزنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر