c_300_250_16777215_10_images_39299.jpg

ترکمن سسی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان گفت: برگزاری لیگ کتابخوانی با همکاری آموزش و پرورش می تواند دانش آموزان استان را به سمت کتابخوانی سوق دهد.


رضا قوانلو در گفت و گو با ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد: در استان گلستان 62 باب کتابخانه عمومی فعال است که از این تعداد 28 کتابخانه در روستا ها مستقر است و مابقی در شهر و مرکز استان قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه های هفته کتابخوانی در استان، افزود: به مناسبت هفته کتابخوانی بیش از 120 برنامه در استان اجرا خواهد شد. یکی از برنامه های شاخص برگزاری همایش متمرکز در 22 آبان ماه است که در آن مراسم از مدیران کشوری دعوت شده است.

قوانلو خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های کتاب خوان ویژه کل کتابخانه‌ها در سطح روستاها و شهرها تدارک دیده شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان تصریح کرد: برنامه کتابخوانی رضوی با حضور حدود 37 هزار شرکت کننده در استان برگزار شد.

وی درخصوص برگزاری لیگ کتابخوانی، گفت: تفاهم‌نامه هایی با کتابخانه‌های مختلف در سطح استان منعقد شد که امیدواریم از این هفته لیگ کتابخوانی از روستاها فعالیت‌هایش را آغاز کند.

قوانلو ادامه داد: در این راستا منتخبان هر روستا به شهر و منتخبان شهر به شهرستان و منتخبان شهرستان نیز به استان ورود پیدا می‌کنند که در این مرحله هیئت داوران به پنج دستگاه اجرایی تقسیم شده و منتخبان اصلی مشخص می‌شود و سپس هدایایی به افراد برتر اهدا خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر