c_300_250_16777215_10_images_1_m1.jpg
ترکمن سسی- امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: خداوند متعال بندگانی را دوست دارد که خواهان دوستی و تقرب به الله و پیامبر (ص) باشند.



به گزارش ترکمن سسی به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، عبدالکریم آخوند جاور در نماز جمعه این هفته گنبدکاووس با بیان اینکه رابطه خداوند متعال با بنده رابطه ای بر اساس محبت و دوستی است اظهارداشت: خداوند بندگانی را دوست دارد که خواهان دوستی و تقرب به الله و پیامبر(ص) باشند و در این راه اهل معامله نیستند.


وی ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول به عموم مسلمین افزود: در این ماه رویدادهای تاریخی مهمی اتفاق افتاده که مهمترین آن ولادت خاتم الانبیاء رسول معظم اسلام حضرت محمد(ص) در روز دوازدهم سال عام الفیل است و این میلاد خجسته را به همه مسلمانان جهان تبریک می گویم.


امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در ادامه سخنانش به برخی صفات برجسته و جایگاه اولیاء الله اشاره کرد و اظهار داشت: از بارزترین صفات اولیاء الله، ایمان و تقوای فرد مومن است و جایگاه آنان در مقامی است که رسول الله (ص) و اصحاب گرامی ایشان و نیز شهداء بر آن غبطه می خوردند.


آخوند عبدالکریم جاور تصریح کرد: منظور از ایمان تصدیق و باور قلبی و اقرار زبانی و عملی به اصول دین؛ خدا، فرشتگان، کتاب قرآن، روز آخرت و حکم الهی و تقوی نیز حجت قرار دادن اوامر خداوند و دوری و اجتناب از آنچه که در شرع ممنوع شده است.


وی با بیان اینکه رابطه خداوند عزوجل با بنده حقیر رابطه ای بر اساس محبت و دوستی است اظهارداشت: خداوند بندگانی را دوست دارد که خواهان دوستی و تقرب به الله و پیامبر(ص) باشند و در این راه اهل معامله نیستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر