c_300_250_16777215_10_images_1_n83098111-72656435.jpg

ترکمن سسی- فرمانده نیروی انتظامی کشور با قدردانی از تعامل بسیار خوب مرزنشینان با مرزبانی در تامین امنیت خاطرنشان کرد: امروز مرزنشینان بالاترین پشتوانه انتظامی و مرزبانی در تامین امنیت مرزها هستند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری روز سه شنبه در نشست با سران طوایف و ریش سفیدان مناطق مرزی استان گلستان در محل سالن ایستگاه راه آهن اینچه برون گنبدکاووس گفت: در هر منطقه مرزی که مرزنشینان با مجموعه انتظامی همکاری و تعامل داشته اند، نیروی انتظامی با کمترین هزینه در انجام ماموریت های خود موفق بوده است.
وی اضافه کرد: امروز شیعه و سنی در مناطق مرزی کشور بویژه در استان گلستان با وحدت و همبستگی در کنار مرزبانان هستند.
سردار اشتری گفت: مرزبانی نیز در تامین امنیت مناطق مرزی صرفا نگاه امنیتی ندارد و از ابزار نظامی در تامین امنیت و آرامش استفاده نمی کند.
وی تصریح کرد: توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مرزنشینان وتلاش برای رفع یا کاهش آن سبب ارتقای امنیت و آرامش در مناطق مرزی است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین با بیان اینکه ناجا حافظ جان ومال وناموس و آبروی مردم است، گفت: نیروی انتظامی در انجام این رسالت ونیز تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم با همه وجود تلاش می کند.
سردار اشتری افزود: تقدیم هزاران شهید توسط مرزبانی و انتظامی در مرزها و شهرها و راه های کشور مصداق این خدمت بی منت مجموعه انتظامی است.
وی اضافه کرد: امروز مجموعه نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح با اقتدار برای تامین امنیت و آرامش در کشور تلاش می کنند و در هیچ نقطه از کشور ناامنی نداریم.
وی گفت: اینکه بعضا در برخی نقاط گروهک های ضد انقلاب حرکاتی انجام می دهند، ناشی از ناامنی نیست و با این گروهک ها بشدت برخورد می شود.
وی با اشاره به خدمات انقلاب در 40 سال گذشته گفت: خدمات نظام در بخش های مختلف نسبت به قبل از انقلاب بی شمار بوده و قابل کتمان نیست.
فرمانده انتظامی کشور همچنین با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی برخی ریش سفیدان از جمله مشکل بازارچه مرزی، خط قرمز حریم مرزی و حق آبه سد شیرین دره خاطرنشان کرد: این مشکلات در سطح استان و کشور پیگیری می شود.
وی گفت: بزودی یک واحد انتظامی در بخش مرزی داشلی برون در صورت اختصاص مکان مناسب راه اندازی می شود.
به گزارش ایرنا در ابتدای این نشست، فرمانده مرزبانی گلستان نیز با اشاره به تعامل بسیار خوب مرزنشینان استان بویژه ائمه جمعه ، علما و روحانیون گفت: امنیت بسیار خوبی در مناطق مرزی استان گلستان برقرار است.
سردار حسین دهکی افزود: تنها مشکل مرزنشینان این منطقه بحث حق آبه سد شیرین دره از رودخانه اترک و نیز تبدیل بازارچه مرزی به یک منطقه تجاری ویژه است.
امام جمعه شهر مرزی اینچه برون نیز با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته وحدت گفت : وحدت بین مسلمین که از تاکیدات دین مبین اسلام است به نحو احسن در منطقه وجود دارد.
آخوند مدد هوشمند افزود: نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته خدمات بسیار خوبی در مناطق محروم و مرزی داشته که قابل تقدیر است و امروز مرزنشینان منطقه، مرزبانان و اقعی هستند و تعامل خوبی با نیروهای مرزبانی دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر