c_300_250_16777215_10_images_1_69601.jpg

ترکمن سسی- مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور از ساخت موزه بزرگ گنبدکاووس در وسعت دو هکتاری پارک داریوش در طی ۵ سال خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، کارگر مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور عصر سه شنبه در نشست هماهنگی راه‌اندازی موزه بزرگ گنبدکاووس در فرمانداری ویژه گنبدکاووس اظهار کرد: براساس پیش بینی انجام شده ساخت هر مترمربع موزه حدود 10میلیون تومان هزینه دارد که درصورت تامین به موقع اعتبارات پروژه ، موزه بزرگ گنبدکاووس در مدت حدودا چهار تا پنج سال به بهره برداری خواهد رسید.


کارگر افزود: موزه بزرگ گنبدکاووس با زیربنای 6 هزار مترمربع و در وسعت 2 هکتاری از 7 هکتار پارک داریوش این شهرستان احداث خواهد شد که دارای ساختمان یک طبقه با یک زیرزمین 5 هزار متر مربعی خواهد بود.
 
وی خاطر نشان کرد: کار مطالعه و طراحی آن نخست در 3 هزار متر مربع با اعتبار 215 میلیون تومان صورت گرفت که با مساعدت های انجام شده امسال این طرح به 6 هزار متر مربع افزایش یافت.
گفته می شود تا ظرف دو ماه آتی برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار این پروژه انجام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 آتاش 1397-08-24 10:03
اهالی منطقه از وضعیت نابسامان این پارک بزرگ که هم اکنون به محل تجمع معتادها تبدیل شده ، بسیار ناراضی و گله مندند . چقدر خوبست هر چه سریعتر احداث موزه یا هر امکان عام المنفعه دیگری انجام گرفته و از ظرفیت عظیم این پارک بشکل احسن بهره بردا ری شود .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر