c_300_250_16777215_10_images_1_69610.jpg
ترکمن سسی- مدرس مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) مظهر دوستی و مدارا با مردم بود.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، آخوند عصام الدین گوگلان ضمن تبریک ماه ربیع الاول ماه ولادت رسول اکرم (ص)، گفت: یکی از ویژگی های بارز پیامبر (ص) گشاده رویی و خوش رفتاری ایشان با مردم بود.


وی با اشاره به اینکه، خداوند متعال در قرآن کریم پیامبر (ص) را الگوی مسلمانان معرفی کرده است، بیان داشت: همه ما باید با الگو گرفتن از این نمونه کامل بشریت سبک زندگی خود را به شیوه زندگی آن حضرت نزدیک کنیم.


مدرس مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی با تاکید بر ضرورت مطالعه و تحقیق درباره سیره پیامبر گرامی اسلام ابراز کرد: تحقیق و مطالعه در این زمینه به شناخت بیشتر و بهتر این شخصیت برجسته دنیای اسلام کمک می کند و متوجه می شویم که تا چه اندازه در مسیر پیروی و تبعیت از ایشان قرار داریم.


آخوند عصام الدین گوگلان با اشاره به اینکه، راز موفقیت رسول الله در تسخیر و تالیف قلبها بود، تصریح نمود: پیامبر اعظم (ص) دارای روحیه لطیف و قلب مهربان و رئوف بود، لذا اصل رحمت و محبت را مبنای دعوت خویش قرار داد.


وی اظهار نمود: رسول خدا به شدت به مردم عشق می ورزید و آنها را دوست می داشت و برای هدایت بشر تلاش و دلسوزی می نمود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر